wtorek, 24 listopada 2015

Verona- Green City

Rzadko piszę o perfumach, czy wodach ze względu na to, że jak już coś mi się spodoba to maltretuje do ostatniej kropelki.
Ostatnio pokusiałam się na otwarcie wody, którą dostałam już dawno temu. 

Verona 

Green City woda toaletowa


 
cena/pojemność: ok 15zł/50ml
 `Green City` to zmysłowy i powabny zapach, cukierkowo - owocowy. Testowane pod kontrolą dermatologa. Nie zawierają sztucznych barwników. 

Jak widzicie opakowanie jest bardzo dziewczęce, kolorowe i od razu kojarzy mi się z latami, kiedy w wyjeździe do miasta nie mogło zabraknąć wizyty w drogerii i wypróbowaniu kilku zapachów, które później mi się marzyły na urodziny albo Mikołaja. Już wtedy lubiłam słodkie, owocowe aromaty.
Nie będę się rozdrabniać nad samą buteleczką, bo nie jest to nic szczególnego -flakonik z bardzo kolorową etykietką. Przejdę od razu do zapachu, który już od pierwszej chwili polubiłam- słodki, owocowo-cukierkowy, dokładnie, jak opisuje producent. Byłam w szoku, kiedy po kilku godzinach od użycia ktoś powiedział, że mam ładny zapach. Ja już dawno przestałam go czuć i byłam przekonana, że się ulotnił. A nawet wieczorem, zdejmują kurtkę nadal czułam go w okolicach rękawów i szyi, gdzie dotykały się ze skórą.

Przyznam, że nie spodziewałam się takiej trwałości za taką cenę. Jestem mile zaskoczona ;)


14 komentarzy:

  1. miałam w innej wersji, ostatecznie trafił do młodszej siostry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale fajnie, że są trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też poobał się ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądem zewnętrznym nawiązuję do perfumy dla nastolatek :) super, że trwałość jest tak dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie nie zachęca, ale jak spotkam i powącham to może się skuszę ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, nawet nie wiem jak pachnie, ale buteleczka mi się bardzo spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie, że są trwałe.Nie miałam z nimi nigdy styczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam, że kiedys mieli na stronie wiele piękny ch zapachów. Teraz jakaś lipa u nich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się flakon! Niestety nie znam zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych perfum, ale opakowanie mają bajkowe. I słodkie jak cukiereczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)