piątek, 6 listopada 2015

Usta w 3D- Avon

  Już dawno porzuciłam błyszczyki, w mojej kosmetyczce królują teraz jedynie balsamy i szminki. Nie jestem jakąś wielka maniaczka, bo samych szminek mam 4, może 5. I sa to jedynie te kolory, które sama wybrałam i z którymi się polubiłam. Jakiś czas temu przybyła kolejna od Avon. Akurat robiłam zamówienie i wpadł mi w oko kolor. I o dziwo- efekt 3D nie był głównym powodem zakupu.
Avon
Szminka powiększająca usta-3 D (Heat Wave)
 
cena/pojemność: 26zł/3.6g
 
 Avon szminka do ust Beyond Color posiada formułę z kompleksem powiększającym 3D z retinolem, kolagenem i kofeiną. Retinol wypełnia linie ust, nadając im młodzieńczą gładkość. Kolagen stymuluje mikrokrążenie, optycznie powiększając usta i nadając im pełny kształt. Kofeina, granat i olejek jojoba ujędrniają usta, poprawiając ich elastyczność i intensywnie nawilżając. Zawiera filtr ochronny SPF 15.
Sposób użycia: Makijaż zacznij od środkowej części ust, prowadząc szminkę ku kącikom. Po pełnym pokryciu ust, odciśnij ewentualny nadmiar szminki na chusteczce. Jeśli masz bardzo suche, popękane usta, przed makijażem możesz wykonać delikatny peeling miękką szczoteczką, który wygładzi ich powierzchnię i zapewni równomierną aplikację szminki. Aby dokładniej uwydatnić kontur ust, możesz najpierw obrysować ich kształt konturówką w neutralnym kolorze. Następnie wypełnij kontur szminką. 


   To, co lubię w szminkach od Avon to zafoliowane opakowanie- mamy 100% pewności, że produkt jest nowy. Zarówno na folii, jak i na opakowaniu znajdzimy nazwę koloru- w moim przypadku Heat Wave.

Dlaczego mnie skusił? Bo jest malinowy, nie jest nudny, ale tez nie bardzo wyrazisty, więc mogę pomalować usta bez obaw, że będą pierwszą rzeczą widoczną z kilkunastu metrów. Kolorek jest bardzo ładny, świetnie się rozprowadza i nie podkreśla suchych skórek. Efekt 3D to raczej chwyt marketingowy i akurat nie jest on do końca trafiony. Nie będę tu krytykować, bo zamawiając szminkę wcale na to nie liczyłam. Jedyne, co chciałam to nowy kolorek i to mi odpowiada.
   Trwałość jest przeciętna, ale na plus jest fakt, że równomiernie znika z ust i nie zostawia brzydkich śladów.
 

A tak się prezentuje


I na koniec niewyspana ja przed zajęciami:) Bardzo ją lubię, coś czuję, że to będzie chyba jedyna, którą wyrzucę, bo się skończy. Chyba, że wcześniej zgubię, bo ostatnio mam tendencję to gubienia wszystkiego ;*

15 komentarzy:

  1. mam z 3d próbki w kolorach ostrego bordo :D i też sobie chwalę, mam wąskie usta i bladą twarz i dobrze wyglądam w bardzo ciemnych szminkach :) wydają się faktycznie większe

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam szminkę z tej serii ale troszkę bardziej stonowany kolor i używam jej codziennie :) Efektu powiększenia nie ma, ale również zamówiłam ją ze względu na jakiś nowy odcień w kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten kolor idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie kupiłam tego koloru, a czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolorek:) Już dawno nie kupowałam szminek z Avon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci z tym kolorem na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz :) Ten kolor jakby był dla Ciebie stworzony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)