czwartek, 19 listopada 2015

Podwójny lifting oczu- Avon

Dzisiaj mam dla Was recenzję kremiku, którym zachwyca się moja mama. Kupiła go kiedyś na spróbowanie, bo akurat był na promocji w Avonie i od tej pory używa go non stop. Wykończyła już chyba 5, może 6 opakowań, więc w końcu i ja go sobie zamówiłam, żeby sprawdzić, co takiego ona w nim widzi. Jego cena regularna jest wysoka, bo to aż 58zł za takie maleństwo, ale bardzo często jest w promocji na 15-16zł. Jest różnica, więc warto się wtedy w niego zaopatrzyć.

Avon Anew Clinical
Podwójny program liftingujący okolice oczu 
 
cena/pojemność: 58zł/2*10ml



 
Zapakowany w kartonik, owinięty folią maleńki słoiczek. W środku dwie przegrody z dwoma zawartościami. Jedna pomaranćzowa- żelowa na powieki, druga kremowa- pod oczy. Do tej pory kremu używałam jedynie pod oczy. Nie przyszło mi na myśl smarować powiek, z resztą kremy są zbyt ciężkie na te okolice. I tu popełniam( i myślę, że nie tylko ja) błąd, bo przecież powieki tez ulegają starzeniu,a są jeszcze cieńsze niż skóra pod oczami.
Krem od Avon jest świetnym rozwiązaniem. W jednym opakowaniu znajdziemy oba preparaty do pielęgnacji okolic oczu. 
  Kremiku używam co prawda dopiero od dwóch tygodni i to przeważni rano, bo wieczorem jakoś mi wylatuje z głowy(musze położyć go obok łóżka), ale już zauważam pewne jego zalety. Wchłania się momentalnie i to bez pozostawiania jakiegoś filmu na skórze. Miałam obawy przed żelem, czy aby nie będzie kleił powieki, ale na szczęście zaraz po wchłonięciu uczucie delikatnej lepkości znika. Po użyciu skóra w tych okolicach jest wygładzona, delikatnie rozświetlona i wygląda na wypoczętą,  chociaż ostatnio raczej nie śpię dobrze. Ja polubiłam go ze względu na konsystencję i przyjemną aplikację.
 Moja mama zachwyca się napięciem i wygładzeniem, jakie daje, a przy okazji rozświetleniem. Wiadomo, nie można oczekiwać po nim cudów- przecież to nie medycyna estetyczna, ale i taki efekt jest godny pochwały.

 
Jeśli macie możliwość zamówienia go to serdecznie polecam.

15 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad jej kupnem, teraz żałuję, że tego nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam potrzeby używania tego typu produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie złożyłam zamówienie z Avonu, następnym razem się zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporadycznie używam kremu pod oczy, ale chyba pora zacząć go używać regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojej mamie go kupiłam jest w trakcie testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna chodze koło niego a widziałąm że był w promocji mogłam kupić ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pisalam o nim niedawno :) polubilam sie z nim ;) dobry tez przed makijazem rano :) bardziej wole tą białą wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego kosmetyku, chociaż słyszałam o nim całkiem niezłe opinie.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tego kosmetyku, używam tego kremu z Sylveco i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jestem ciekawa tego produktu i możliwe ,że się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go kilkakrotnie, to bardzo dobry krem, nakładałam na powieki również i ogólnie byłam z niego zadowolona. Często występuje w promocjach w Avon. jak będę mogła z niego skorzystać to na pewno go jeszcze kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze tego produktu, ale kilka razy zastanawiałam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kosmetyku. Bardzo lubię Avon, więc kiedyś się skuszę na 100% :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy produkt. Chętnie go kupię, bo w takiej podwójnej wersji kosmetyku pod oczy jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)