niedziela, 22 listopada 2015

Niedziela z YC- Soft Blanket

Weekend w domku<3 Jak zwykle milion spraw do załatwienia i mimo, że mam ochotę wyspać się w moim byłym łóżku, jakoś nie bardzo to wychodzi. 
W ostatnim tygodniu relaksowałam się przy cudownym zapachu Białego Misia, więc poczytajcie, albo od razu kupujcie.

 dostępny na goodies.pl

Ciepły, przytulny, dający poczucie bezpieczeństwa – jasny, naturalny kocyk, który w pierwszych latach życia z powodzeniem zastępował najbardziej nawet zmyślne maskotki, a podczas dorosłych wieczorów i nocy sprawdza się jako miła pierzynka. Soft Blanket to esencja beztroskiego dzieciństwa – spędzanego w objęciach zabawy czasu, który codziennie kończył się sesją czytanych przez rodzica bajek. Biały, miękki, delikatny kocyk czule otulał i towarzyszył dzielnie podczas najróżniejszych, wyśnionych przygód. A teraz – nie odstępuje nas na krok, bo jego pachnąca esencja zamknięta została w wosku Soft Blanket.
Długo zastanawiałam się nad zapaleniem tego wosku. Wydawał się mdły, taki bardzo zwyczajny i miałam przed nim pewny opór. Po roztopieniu przepadłam. Zapach dzieciństwa! Na myśl przychodzi mi mój mięciutki, bielutki szlafrok, który otula i daje ciepełko. Tak samo jest z tym woskiem, poczucie bezpieczeństwa, spokój i odprężenie. To wszystko znajduje się w tej tarcie. Uwielbiam! A jak dobrze się przy nim uczy:)

18 komentarzy:

  1. muszę go w końcu poznać, miałam wiele wosków ale tego jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest u mnie w ścisłej czołówce ulubieńców ;) Kocham tą jego świeżość :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszący zapach :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Yankee Candle są nie do zastąpienia :) mam joyful spring :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem baardzo ciekawa jak pachnie!

    Pozdrawiam,
    kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem bardzo zapachu! Aż trudno mi go sobie wyobrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sprawdzić jak pachnie :) Wydaje mi się, że to będzie zapach idealny dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)