niedziela, 15 listopada 2015

Niedziela z YC- Serengeti Sunset

Weekend spędziłam w towarzystwie mojego cudownego chłopaka, więc trochę się odstresowałam, ale pora wracać do rzeczywistości. Moje jesiennie zmiany humoru już nawet mnie doprowadzają do szału i sama ze sobą nie mogę wytrzymać. Codziennie staram się planować jakoś tydzień, a i tak nic z tego nie wychodzi. Woski ostatnio palę non stop, żeby chociaż minimalnie się zrelaksować.

dostępny na goodies.pl
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Uwodzicielski aromat słodkich owoców, cytrusów, kwiatów lotosu i bursztynu przenoszący nas na afrykańskie Serengeti o zachodzie słońca.

 Zapach od razu da się polubić. Już sama etykietka przenosi nas w afrykańskie klimaty. Aromat owoców i bursztynów to połączenie idealne. Kojarzy mi się z piaskiem, pustynią i zachodem słońca. Dokładnie, jak w opisie. Jest bardzo klimatyczny i nastrojowy
 


8 komentarzy:

  1. faaajnie będzie na mojej liście :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam jeszcze tych wosków, ale ten chyba będzie pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie nie wejdę na bloga, to wszyscy korzystają tylko z tych świeczek zapachowych, chyba w końcu będę musiała i ja się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takim zapachu niedziela musi być idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze go mam, świetny zapach z dużą ilością świeżości i energii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)