niedziela, 8 listopada 2015

Niedziela z YC- Kilimanjaro Stars

Dzisiaj wszystko biegiem, bo mam mnóstwo do zrobienia, a czasu mało. Jak zwykle jestem niezorganizowana. Za 2h powinnam wychodzić, a siedzę z mokrymi włosami, piszę i wrzucam do torby potrzebne rzeczy. Do wtorku zostaję u Marcina, więc chociaż jedna pozytywna rzecz w ciągu ostatnich dni:)

Yankee Candle- Kilimanjaro Stars
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Aromat czystego górskiego powietrza splecionego z chłodną nutą mięty i ciepłą paczulą.

dostępny na goodies.pl

Ten wosk zamówiłam ze względu na jego dość oryginalną nazwę- no bo jak- zapach gwiazd? Oprócz tego kolor- nigdy nie zwracałam na to uwagi, ale ten mi się spodobał i od razu chciałam go mieć i rzeczywiście niebiesiutki wygląda cudownie w moim jasnym kominku. Zapach jest bardzo delikatny, chociaż w pewien sposób intensywny. To z czym go kojarzę to męskie perfumy i dużo świeżego powietrza.  Czy tak pachnie mężczyzna w górach?;> Nie wiem, ale ma w sobie coś, co powoduje, że odpalam go non stop, co przekłada się niestety na jego zużycie, ale co tam :P


10 komentarzy:

  1. Czuję się zainteresowana tym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa jak pachnie ten wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zapach męskich perfum: * bardzo chętnie go zakupie: )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowałaś mnie :) Wydaje się, że byłabym z niego zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)