sobota, 21 listopada 2015

Izaura- przepis

Już dawno nie było na blogu żadnych słodkości, więc może pora to nadrobić. Ostatnio wypróbowałam kolejny nowy przepis i chyba coś z tego wyszło.

Co prawda mój piekarnik nie nadaje się do serników, o czym zapomniałam, ale jednak się udało.
Jeśli lubicie proste przepisy i kochacie sernik to ten jest dla Was 

Izaura
 

 Ciasto:

2szkl mąki
1 szkl cukru
3łyżki kakao
25dag margaryny
3 łyżeczki proszku do pieczenia
cukier wanilinowy
4jajka
3 łyżki wody

Margarynę, cukier, kakao, wodę zagotować przez 5 minut i zostawić do ostygnięcia. Dodawać żółtka i wymieszać na jednolitą masę. Odlać pół szklanki i zostawić na polewę. Ubić pianę z białek i dodać do reszty- najpierw mąka z proszkiem, a potem piana. Delikatnie wymieszać.

Masa serowa:

1kg sera
8jajek
1szkl cukru
25dag margaryny
1 budyń waniliowy
bakalie

Ja dałam ser w wiaderku, więc nie musiałam mielić. Margarynę utrzeć z cukrem, budyniem i żółtkami. Dodawać po trochę sera i mieszać i ucierać. Na końcu dodać delikatnie pianę z białek i bakalie.


Smacznego :)

19 komentarzy:

  1. mmm pyszności :) chętnie skorzystam z przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam go i uwielbiam :) Jedno z moich ulubionych ciast! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż zgłodniałam :D
    http://body-hair-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi ślinka pociekła na widok tego ciasta.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda pysznie, ja nie mam talentu do pieczenia

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mam ochotę na takie ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mozna wiedzieć w ilu stopniach pieczemy i czy na termoobiegu czy góra dół? I na jaka wielkośc blachy jest ten przepis? Musze zrobić na swieta 😁

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)