poniedziałek, 9 listopada 2015

Fitomed- tonik nawilżający (testuje Anita)

Tym razem w rolę testera wcieliła się Anita, którą nakłonić do napisania kilku słów było trudno- bo co ona może mi powiedzieć?

Fitomed

Tonik ziołowy nawilżający do cery suchej i wrażliwej (Lukrecja gładka)


cena/pojemność: 10zł/200ml
 dostępny <tutaj>


Ja jestem posiadaczką toniku do ceru tłustej i różnica, którą od razu widać to po pierwsze kolor, po drugie opakowanie. Mój tonik jest brązowy i posiada atomizer, który zdecydowanie jest bardziej ekonomiczny.

Przejdźmy do opisu toniku- plastikowe, przezroczyste opakowanie zamykane na klik. Anicie kojarzy się z Wielkanocą przez ten koszyk z palmami, cokolwiek ma to znaczyć. Sam tonik ma’ cudowny zapach, trudny do określenia, niby kwiatowy’. Mi na myśl przywodzi oliwkę Bambino dla dzieci.


Używa go codziennie i nadal niewiele ubyło, więc jest bardzo wydajny. „Nawilża, myślę, że łagodzi też podrażnienia i nie ma po nim lepkiej skóry, tak  jak miałam przy niektórych. Szybko się wchłania, więc skóra nie pozostaje długo wilgotna, a po jego użyciu jest gładka”

Jest godny polecenia, chociaż Anita nie wie, czy sięgnie po niego ponownie, bo kosmetyki szybko jej się nudzą i za każdym razem sięga po coś innego.


Na koniec ponowne wyniki rozdania. Tym razem maszyna losująca wybrała:
Gratulacje i ponownie czekam 3 dni na dane:)

10 komentarzy:

  1. Jak pachnie oliwką Bambino, to już go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie go wypróbuję. gdzie można go kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię markę, ale nie przepadam za tym tonikiem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, lubię zapach oliwki Bambino, na pewno po niego sięgnę! Potrzebuję teraz nawilżenia, więc szukam go dosłownie we wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam :) muszę zamówić kolejny, bo mi się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie toniki, jak wykończę zapasy chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można go dostać w sklepie internetowym? Bo szczerze mówiąc nie widziałam jeszcze takiego toniku w moim mieście ;/
    A jeszcze jak pachnie oliwką Bambino to po prostu cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  8. chodzi za mna ten fitomed i jakos dojsc nie mzoe ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tej marki znam tylko żel do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też to opakowanie kojarzy się z wielkanocą :D używałabym takiego toniku <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)