środa, 4 listopada 2015

Fitomed- Kren No7

    Właśnie siedzę na uczelni z laptopem na kolanach... brrr internetu nadal nie mam, więc muszę sobie jakoś radzić. Wróciłam od fryzjera, straciłam sporo włosów i po raz pierwszy w życiu nie chce mi się płakać, nie przeklinam i od razu umówiłam się na kolejną wizytę :P Tyle wygrać. 
    Posty pisze się ciężko, bo nie jestme przyzwyczajona do pisania ich w Wordzie, a później kopiowania, ale jakoś sobie musze radzić. Być może jutro już będę miała internet. 
Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu, którego używa moja mama i na podstawie jej opinii będzie post.

Fitomed

Mój krem nr 7

cena/pojemność: 35zł/50ml
 dostępny <tutaj>

Składniki: olej arganowy ze świeżych orzechów, woda oczarowa, kwas mlekowy (0,5%), mleczan sodu.

Działanie: przeciwzmarszczkowe, nawilżające, rozjaśniające.

Przeznaczenie: do cery dojrzałej, mieszanej, z przebarwieniami. Na noc lub na dzień. Dobrze się sprawdza pod makijaż, wyrównuje powierzchnię skóry.

Właściwości: Krem o charakterze naturalnym. Dopuszcza się wahanie odcieni kremu od białego do kremowego. Dopuszcza się istnienie nieznacznej różnicy w zapachu i barwie poszczególnych partii kremu, gdyż nie zawiera on sztucznych barwników oraz substancji zapachowych, a wahania koloru i zapachu spowodowane są zastosowaniem składników naturalnych pochodzących z kolejnych serii dostaw. Powyższe różnice w zapachu, barwie i konsystencji nie mają wpływu na jakość pielęgnacyjną kremu.

Nie poleca się stosować w letnie słoneczne dni.



 
Tak, jak i wcześniejszy krem, tak i ten znajduje się w plastikowym słoiczku z nakrętką i sreberkiem. Konsystencja jest delikatna, prawie musowa i bardzo szybko się wchłania pozostawiając skórę nawilżoną. Przy dłuższym stosowaniu widoczna jest poprawa jest kondycji, wyglądu zewnętrznego i napięcie. Jest to dobry produkt dla cery dojrzałej, chociaż w kwestii zmarszczek niewiele może. 
 Od siebie mogę dodać, że opakowania kremów Fitomed bardzo mi się podobają, są skromne, nie jakieś wymyślne i przede wszystkim posiadają zabezpieczenie. Co do tego kremu- po jego otwarciu miałam wrażenie, że przeniosłam się na laboratoria, gdzie rok temu tworzyłyśmy różne kompozycje ziołowe.




13 komentarzy:

  1. Chyba fajny, a nie miałam okazji go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że robi niewiele jeśli chodzi o zmarszczki, ale tak to już jest z kremami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na starzenie się pomoże nam chyba wyłącznie... hibernacja!

      Usuń
  3. Dobry produkt, lecz jeśli jest przeciwzmarszczkowy , to jeszcze nie dla mnie: *

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę pomyśleć o czymś co usunęłoby u moje przebarwienia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazji używać kremów marki Fitomed, chociaż kilka mam na oku :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ciekawy. Mnie wszystkie kremy zapychają więc nie wiem czy u mnie by się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fitomed ma super kosmetyki, mnie bardzo odpowiadają ich kremy do cery suchej

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tę markę, tego kremu nie miałam, ale uwielbiam krem nr 11i 12,a także krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny kolor. I widać, że krem jest lekki. Mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)