wtorek, 17 listopada 2015

Ekoa- relaksująca kąpiel w soli różanej

Bardzo lubię wszelkie kąpielowe umilacze, a sól do kąpieli jest jednym z nich. Szkoda, że tak rzadko mam czas na długą kąpiel i relaks. Wcześniej narzekałam, że brakuje mi wanny, a teraz, że nie mam na to czasu. No cóż. Czasami jednak znajdzie się chwila na odpoczynek.

Sól do kąpieli - róża i odprężenie

 
cena/pojemność: 10zł/300g
Sól zamknięta jest w plastikowym odkręcanym opakowaniu. Co typowe dla takich produktów- posiada przezroczyste opakowanie, co umożliwia kontrolę zużytej ilości. Sól ma biały kolor i mocno różany zapach, który jeszcze się wzmacnia w kontakcie z wodą. Po pierwszym wsypaniu chciałam wyjść z łazienki, bo aromat był zbyt duszący, słodki i mdły. Po kilku minutach na szczęście się przyzwyczaiłam. Sól bardzo dobrze rozpuszcza się wodzie i nie ma po niej śladu.
To, co zauważyłam w jej konsystencji, to fakt, że nie była sypka, a bardzo wilgotna. Być może akurat taka do mnie trafiła. Producent opisuje jej wydajność na 3 kąpiele. U mnie były to 4 i zostało na jeszcze jedną. Raczej nie pokusiłabym się na wsypanie większej ilości ze względu na zapach, którego raczej nie polubiłam.

Co daje taka kąpiel? Odprężenie i relaks. Sam aromat wpływa kojąco, mimo iż nie jest moim faworytem.

12 komentarzy:

  1. Ja z kolei mam wannę i nawet raz w tygodniu czas na dłuższe kąpiele, ale za to wolę pianę od soli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba telepatia bo biorę sie za ten sam post:) ja miałam sól z eukaliptusem i jestem zachwycona jej działaniem-zdecydowanie faworyt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm ja ostatnio mało uzywam soli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio z soli przerzuciłam się na płyny do kąpieli, ale na pewno nie na zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może się na nią skuszę bo uwielbiam sole :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam Wanny a sól wlewam do takiej misko- bali i mocze w niej nogi czasem półgodziny czasem dużej (oczywiście dolewając ciepłą wodę ). To relaksuje i można przy tym obejrzeć film lub poczytać książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moja mama lubuje się bardzo w solach, ja raczej preferuję prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ulubiona i ten zapach cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach z pewnością by mnie przytłoczył i zemdlił, więc raczej to nie dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam różaną sól do kąpieli. Nic tak nie relaksuje jak właśnie taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)