środa, 25 listopada 2015

Avon - krem z kolagenem i elastyną

Tak, jak kiedyś miałam problem z kremami do stóp, tak teraz jest z pielęgnacją dłoni. Zawsze zapominam, nie mam czasu, coś robię… Po krem sięgam, jak czuję, że dłonie są już bardzo spierzchnięte, czyli o wiele za późno. Ostatnio przez moje ręce przeszło kilka kremów, ale zatrzymam się na jednym tylko, który pewnie kojarzycie. 

Avon care
kolagen i elastyna 
  cena/pojemność: 9zł/100ml

 W zakręcanej tubce mieści się 100ml kremu. Samo opakowanie wydaje się być duże przez swoją wysokość. Jedynym problemem może być czasami nakrętka, bo jest śliska i nie zawsze łatwo ją odkręcić.
Krem, jak krem- biały, gęsty o ładnym zapachu. Aplikacja też niczym się nie różni. Wchłanianie muszę zaliczyć do pozytywów, bo w porównaniu z niektórymi jest szybsze, chociaż nie błyskawiczne. Nie rozumiem niestety po, co nazywać produkt „Kolagen i elastyna” skoro są one pod koniec składu. No w sumie rozumiem- chwyt marketingowy. Ostatnio jestem na to uczulona.
 Działanie kremu jest pozytywne- nawilża i uelastycznia  skórę, ale ujędrnia? No nie przesadzajmy. Jednym słowem- zwykły krem nawilżający. Dlaczego o nim piszę?
Bo chciałam Wam zwrócić uwagę, że Avon posiada w serii Care aż 6 takich kremów o różnych zapachach, składzie i działaniu. Osobiście testowałam chyba wszystkie i mam już swojego faworyta- masło kakaowe wit. E ze względu na jego cudowny zapach.
To, co ciekawe to fakt, że bardzo często bywają na promocji i można je kupić już za 4-5zł, a zdarza się, że i za 2zł, więc chyba oferta korzystna, jeśli szukacie czegoś nawilżającego.

Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. Miałam ten krem :P Dla mnie zwykły- bez szału. Ja uwielbiam kremy z Crabtree & Evelyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jakiś rewelacyjnych efektów nie wywołał. Jednak rzadko sprawdzają się u mnie kosmetyki z AVON :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten krem, ma śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię kremy do rąk z Avon, zawsze zamawiam jak pojawia się jakiś nowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuje zakup kremu masło kakaowe wit. E z tej serii, bo tak jak ty uwielbiam jego zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre kremy z Avonu są całkiem niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  7. posmarowałam nim dłonie będąc u mamy i jak dla mnie średniaczek :) nawilżył owszem, ale nie na długo niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś ten kremik ale inny wariant zapachowy i sprawdzał się całkiem, całkiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś (jak jeszcze miały większe opakowania) używałam ich mega często :) teraz mam kilka innych i najpierw te muszę zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)