sobota, 17 października 2015

No 36 na ratunek stopom

 Suche stopy po lecie? Odciski, popękana skóra, suchość , szorstkość. Myślę, że to nie tylko mój problem. Zwłaszcza po lecie, kiedy odsłaniamy stopy, zakładamy klapki, sandałki i nie bardzo przejmujemy się tym, że dla naszych stóp jest to ciężki okres. W moim przypadku nawet złuszczanie i codzienna aplikacja kremów nie jest w stanie nic zdziałać. Tak już się dzieje, że latem moje stopy wołają o pomstę, ale kocham sandałki i klapki, i nie mam zamiaru z nich rezygnować, dlatego po wakacjach z podwójną determinacją walczę o miękkie stopy.

Efekt już po jednym użyciu? Serio, nie wierzyłam w takie hasła aż do momentu, kiedy odkryłam to serum.

No36 
Skoncentrowane serum do stóp i  paznokci
cena/pojemność: ok.10zł/50ml



   Zacznę od opakowania, które jest dość oryginalne, bo z pompką. Co prawda u mnie się nie sprawdziło, po pompka delikatnie się zacinała, ale wiem, że u pozostałych dziewczyn było wszystko ok. Tak więc, ja odkręcałam tubkę i wyciskałam niewielką ilość serum.
   Produkt ma kremową konsystencję, biały kolor i mentolowy zapach, który odświeża stopy. Podczas wcierania miałam wrażenie, ze tworzy na stopach silikonową powłokę i nieco obawiałam się, że ten efekt nawilżenia to właśnie ta otoczka. Zdziwiłam się bardzo, kiedy po kilku godzinach stopy nadal były miękkie, nawilżone, ale już bez tej warstwy. Coś nowego, przeważnie krem się wchłaniał i tylko przez moment skóra była gładka.
   Samo to działanie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło, więc chętniej go uzywałam i chyba po raz pierwszy stosowałam go systematycznie rano i wieczorem.

Do tej pory krem do stóp był przeze mnie używany, jak sobie o nim czasami przypomniałam, ale ten zachęcił mnie do dbania o stópki. I bardzo dobrze, bo po skończeniu go mam ochotę na kolejne opakowanie, a stan skóry uległ olbrzymiej zmianie. Po pierwsze coraz rzadziej skóra się łuszczy, jest nawilżona, elastyczna, gładka i przyjemna w dotyku. Efekt prawie jak po zabiegu pedicure i to tylko po samym użyciu kremu.

   No powiem Wam, że rewelacja! Już dawno nie spotkałam się z tak dobrym produktem i to za tak niską cenę. Jest godny polecenia,

   Wracam do mojej cudownej prezentacji, która nadal jest jedynie zrobiona' na brudno'.
Pozdrawiam,
Gabi K:*

8 komentarzy:

  1. Fajny produkt. Zastanowię się nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. staram się używać, ale często mi się o nim zapomina.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio zapominam dbać o stopy, muszę się zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pójdę po niego drogerii. Do tej pory też używałam kremu do stóp jak mi się o nim przypomniało :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam swojego ulubieńca jeśli chodzi o pielęgnację stóp. Mówię o kremie 25÷ mocznika z Balei ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty tej firmy, ale tego akurat jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się, że tak dobrze się spisze. Chcę go mieć :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)