niedziela, 25 października 2015

Niedziela z YC-Margatita Time

   Prz ostatnim zamówieniu z goodies oprócz wosków(tradycyjnie) pokusiłam się jeszcze o sampler. Czytałam trochę na ich temat i chciałam spróbować. Sama dokładnie nie wiedziałam, jak będę go używać, czy jako świeczki, czy przerobię na wosk:)

dostępny na goodies.pl

Sampler z serii Classic o zapachu margarity i świeżo wyciśniętej limonki.


  Po odwinięciu folii, miałam w ręce maleńką świeczkę, postawiłam ją, zapaliłam i czekałam na zapach. Po jakimś czasie wyszłam i chciałam sprawdzić, jak intensywny będzie zapach. Mimo, że paliła się już jakiś czas, zapach czułam tylko zbliżając się do niej- owocowy, limonkowo cytrynowy, troszkę kwaśny, ale miły dla nosa.

   Wersja ze świeczką, nie wyszła, więc spróbowałam go przetopić na wosk i efekt był dużo lepszy, jednak za dużo z tym zabawy, więc to był pewnie mój ostatni sampler:) Chyba, że upatrzę sobie, jakiś zapach, a będzie tylko w tej wersji:)

12 komentarzy:

  1. Ja tez jakoś nie mogę do końca przekonać się do samplerów, wolę woski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam samplera. Może kiedyś się z tym pobawię, ale chyba wolę woski :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej się nie skuszę, wolę bardzo intensywne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę woski niż samplery jeśli chodzi o YC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jakoś samplery nie odpowiadają, zdecydowanie wolę woski. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze samplerów, dopiero niedawno kupiłam sobie pierwszy wosk :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)