wtorek, 6 października 2015

Avon- plastry w żelu, czy warto?

Jestem po pierwszym mniej więcej normalnym dni zajęć, tzn samych organizacyjnych i przyznam, że nie wiem, co mam myśleć o tym wszystkim. Niektóre sytuacje są śmieszne, inne dość żałosne, a nad kolejnymi idzie się zapłakać. Już wiem, że nie będzie wcale tak lekko, a angielski i chemia będą mnie nawiedzać nocą. Z resztą pewnie nie tylko one. Ogólnie do grupy nie mam zastrzeżeń, więc chociaż tyle. Przeraża mnie z kolei plan, w którym piątki są zawalone totalnie. Będę wstawać ok 5. 50 i wracać ok 21 <3 to jest jakaś porażka, ale nie narzekam, zawsze może być gorzej ;)


Dzisiaj będą 'cuda na kiju'. Pewnie wszyscy kojarzą plastry na nos, policzki, czoło, czy brodę, które mają wyciągać zaskórniki? Jedne sprawdzają się lepiej, inne gorzej. U jednych efekty są widoczne, a u drugich zupełnie nic nie widać. Jakiś czas temu Avon wprowadził żel, który ma zadanie podobne do plastrów. Jako konsultantkę sporo osób pytało o jego działanie, więc chcąc nie chcąc sprawdziłam. Byłam do niego sceptycznie nastawiona, czy słusznie?

Avon Clearskin Professional

Oczyszczające plastry w żelu


cena/pojemność: 22zł/30ml

    Na kartoniku i tubce znajdziemy informacje o działaniu i sposobie użycia. Całość utrzymana w szarej tonacji, jedynie nakrętka jest biała, zamykana na klik. Wewnątrz znajduje się bardzo gęsty, nieco kleisty żel o niebieskim zapachu i zapachu nieco przypominającym olejek eukaliptusowy.

   Żel nakładamy na wybrane partie zajęte zaskórnikami. Aplikacja jest dość nietypowa, bo żel ciągnie się i trzeba uważać z ilością- zbyt mała szybko zasycha i ciężko ją zdrapać, zbyt duża- długo schnie. Ja wolę nałożyć grubszą ilość i chodzić z nią nawet ponad pół godziny, jeśli mogę sobie na to pozwolić, przynajmniej nie muszę drapać nosa(bo tu przeważnie nakładam). 
   Po wyschnięciu żel tworzy delikatną skorupkę, a w grubszych miejscach zastyga i przestaje się kleić, wtedy należy ściągnąć płat. 



  Jak u mnie działa? No nie działa, bo po ściągnięciu oprócz drobnych pęcherzyków powietrza widocznych na zdj nic więcej nie ma. Zaskórniki, jak były, tak nadal są i bez mechanicznego oczyszczania się nie obejdzie.

Próbowałyście? Jak efekty?

PS. wyniki będą jutro, obiecuję ;*

21 komentarzy:

  1. Ja również mam to "cudo" i również u mnie nie działa. Ot...taki pic na wodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, chwyt marketingowy, bo mamy coś nowego.

      Usuń
  2. Przyznam, że wygląda fajnie ale jakoś przewidywałam, że będzie to "coś" co nic nie robi z zaskórniakami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takie cuda nie wierz, niestety kolejny przereklamowany produkt

      Usuń
  3. Nie przepadam za produktami z Avon'u właśnie przez to że rzadko się zdarza by działały.. jedyne co lubię to wody toaletowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam kilka produktów, które bardzo lubię:)

      Usuń
  4. nie próbowałam ale na moje zaskórniki zamknięte na nosie i tak żadne plastry nie działają. nie mają szans zadziałać.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo cyzli dupa.. ja właśnie szukam czegoś genialnego na zaskórniki... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne, co polecam to manualne oczyszcanie

      Usuń
  6. A j te plastry uwielbiam, u mnie działają cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie nie zaciekawił...raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam problem z zaskórnikami zwłaszcza na nosie i kompletnie nie mam pojęcia jak sobie z nim poradzić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A miałam to zamówić ... dobrze wiedzieć, że nie działają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez moje ręce przeszło już wiele takich produktów i czarne kropki są nadal, nauczyłam się z nimi żyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na zaskorniki najlepszd sa kwasy i glinki. Po kwaszeniu w tamtym roku, mialam z nimi spokoj przez kilka dobrych miesiecy :-) bo wtedy uzywalam glinek. Teraz to troche zaniedbalam i problem wrocil... A w takie zele i plastry nie wierze :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziała, że nic z tego nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja koleżanka też na nie narzekała ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. znam i lubię - u mnie super się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)