sobota, 31 października 2015

5 dni z Białą Perłą

O wybielaniu zębów już dawno myślałam, wgl twierdzę, że zęby to jedyna część mojego ciała, którą mogłabym poprawić. Nie żebym nie miała kompleksów, bo na swoim punkcie mam ich całe mnóstwo, ale nie poszłabym na żaden zabieg poprawiający urodę, oprócz wybielania. No niestety nie jest on w tej chwili na moją kieszeń. Z pomocą przyszła Biała Perła, którą dostałam na spotkaniu blogerek. Bardzo się z tego cieszę, bo jakiś rok temu zastanawiałam się nad jej zakupem, ale jakoś nie trafiła wtedy w moje ręce.

Biała Perła
System 5 dni
 cena- ok 60zł


Otrzymałam system 5 dni, który zawiera:

 


    Producent zaleca zminimalizowanie używek, kawy, herbaty podczas stosowania kuracji. Tak, więc na prawie 14 dni(bo tyle mi to zajęło) z płynów piłam jedynie wodę, czasami wodę z sokiem.
     Przygotowałam aplikatory, umyłam ząbki pastą, nałożyłam aplikatory z żelem, a po ok 20 minutach wypłukałam  płynem. Tak to wyglądało przez 12 dni(przez pierwsze 5 stosowałam rano i wieczorem, później tylko wieczorem).
 



Ale po kolei:

Przygotowanie jest bardzo proste, wystarczy zanurzyć aplikatory w gorącej wodzie na kilka sekund, uformować na zębach i gotowe.
1.Mycie zębów pastą jest przyjemne, w zasadzie niczym się nie różni od codziennego mycia- tyko pasta inna, bardziej miętowa.

 
   2.Na aplikatory wyciskałam nieco żelu i rozprowadzałam na całości patyczkiem kosmetycznym. Nakładałam na zęby i czekałam ok 20 minut. Pierwsze zetknięcie z żelem było dość przykre. Nie jest to smak pasty, wyczuwam coś mdłego, słodkiego i zarazem gorzkiego. Efekt był taki, że zrobiło mi się niedobrze. Do tego ślina napływała do ust, nie mogłam przełknąć- okropne!!! Ale po jakimś czasie się przyzwyczaiłam i już nie zwracałam na to uwagi, chociaż smak nadal był męczący.
 

 

3. Po ok 20 minutach wyjmowałam aplikatory, myłam i przepłukiwałam ząbki mega świeżym płynem(wystarczył na 10 dni)


 

Całkiem prosta czynność- niestety trochę zabawy jest, bo trzeba przygotować, nałożyć, odczekać, umyć itd., Więc po tych 5 dniach nie miałam siły wstawać specjalnie rano, żeby to robić. Zwłaszcza, że z zamkniętymi ustami ciężko było się np. pomalować.



Po tych 12 dniach porównałam efekty. Początkowo górne były na ‘3’, a dolne w niektórych miejscach(aż strach i wstyd się przyznać) nawet na ‘11’, więc byłam przerażona. Efekt jest taki, że góra pozostała taka sama, a dół delikatnie się rozjaśnił do poziomu ‘9/10’- niewielka zmiana i niezauważalna dla nikogo oprócz mnie. W zasadzie gdyby nie pasem to sama też bym nie zauważyła różnicy.

Niestety o bielutkich perełkach muszę zapomnieć. Nie żałuję, że wypróbowałam, ale też nie wiem czy kontynuowałabym kurację. Pełna trwa 28 dni, być może po tym ponad 2 razy dłuższym czasie efekt byłby bardziej widoczny. Ja w tej chwili wróciłam już do kawy i herbaty i byłam przeszczęśliwa. Pierwsza kawa smakowała dużo lepiej niż wcześniej.


12 komentarzy:

  1. Kiedyś myślałam, żeby przetestować ten produkt. Jednak może kiedyś zaryzykuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam system wybielający na 10 dni i powiem Ci, że to było totalne dno. Żadnych efektów, już lepsze efekty uzyskałam dzięki węglowi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie byłam w stanie zakończyć kuracji :(

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym, ale ... no właśnie tym "ale" jest ukochana kawa, z której ciężko mi zrezygnować (a czasami piję jej bardzo dużo, bo kocham jej smak), poza tym pijam tylko wodę. Kolejnym "ale" są papierosy, wiem okropny nałóg, ale też byłoby mi ciężko zrezygnować. Więc jeśli już dorosnę do poważnych zmian, to zaoszczędzę na papierosach i poddam się jakiemuś profesjonalnemu zabiegowi. Dobrze wiedzieć, że nie poskutkowało, bo bym się chyba zagryzła, gdybym wydała pieniążki na marne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wybielone zęby i długo utrzymywał się efekt WoW, zdradliwa okazała się kawa. Dawniej piłam ją sporadycznie, od kilku miesięcy piję po 3 dziennie i odcień zębów na tym ucierpiał;/

      Usuń
  5. Ja już nigdy nie kupię żadnych nakładek wybielających....

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zobaczyłam tytuł posta to odrazu pomyślałam, to nie może działać; (

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś miałam kupić białą perłę, ale w końcu nie zdecydowałam się i pewnie nigdy się nie zdecyduję, szybciej wrócę do próby czyszczenia zębów węglem ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolałabym chyba zainwestować w profesjonalne rozjaśnianie w gabinecie stomatologicznym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybielałam zęby paskami i chodź efekty fajne to bardzo szybko wróciły do dawnego odcienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)