poniedziałek, 21 września 2015

Regeneracja z Pilomaxem

 Dzisiaj mam dla Was recenzję zestawu, który dostałam na jednym ze spotkań blogerskich. Pilomax to firma, którą znam już od kilku lat, a ich produkty stosuję co jakiś czas, więc dokładnie wiem, czego się spodziewać. Zestaw, który chcę Wam dzisiaj pokazać również nie jest dla mnie nowością, bo już wcześniej miałam okazję go używać.
Co prawda jest on przeznaczony dla włosów farbowanych ciemnych, ale równie dobrze spisuje się na moich naturalnych
 
Zawiera on produkty do regeneracji- szampon, maska, odżywka w spray'u oraz do pielęgnacji - szampon i odżywka. Moje włosy nie lubią się z odżywkami w spray'u, dlatego przeważnie je komuś oddaję.
Dzisiaj chciałam Wam pokazać produkty regenerujące

Pilomax 
Regeneracja krok 1 i 2
cena/pojemność: ok 12zł/70ml

Regeneracja krok 1. - szampon oczyszczający do włosów ciemnych

SKŁADNIKI: PANTENOLGLICERYNA
DZIAŁANIE: Szampon głęboko oczyszczający do włosów farbowanych ciemnych, do stosowania w kuracji regenerującej maskami, jako krok 1. Szampon dokładnie oczyszcza włosy i skórę głowy z nierozpuszczalnych w wodzie substancji: pozostałości produktów do stylizacji i odżywek. Nawilża i przygotowuje włosy na działanie regenerujących składników masek.
BADANIA APLIKACYJNE:
  • 95% badanych potwierdziło bardzo dobre własności myjące.
  • ponad połowa badanych kobiet zaważyła, że szampon Wax ma lepsze właściwości niż inne produkty stosowane wcześniej.
*Badania aplikacyjne wykonane na grupie 20 kobiet

Regeneracja krok 2. - maska regenerująca do włosów ciemnych

DZIAŁANIE: Maska do włosów farbowanych na ciemne kolory, krok 2. w kuracji regenerującej. Przeznaczona do włosów zniszczonych – łamliwych, szorstkich i sztywnych. Odbudowuje uszkodzone włosy, silnie je nawilża, pogrubia i wygładza. zapobiega łamliwości i rozdwajaniu włosów. Wzmacnia blask koloru.
BADANIA APLIKACYJNE:
  • 88% testujących uważa, że maska wygładza zniszczone i przesuszone włosy,
  • Zdaniem 97% badanych włosy, po uzyciu maski, sa wyraźnie przyjemniejsze w dotyku, zdecydowanie mniej szorstkie i splątane, śliskie i łatwo się rozczesują,
  • Zdaniem 79% kobiet oraz fryzjerki włosy maja lepszy połysk niż przed zastosowaniem maski,
  • 79% wyraziło chęć używania maski w przyszłości,
*badanie wykonane na grupie 28 probantek.

 
   Zarówno szampon, jak i maska zamknięte są w miękkich, białych, 70 ml tubkach zamykanych na klik. Jest to bardzo wygodnie rozwiązanie. Tuby są niewielkie i bardzo często to właśnie je zabieram na wyjazdy. Szampon ma żelową konsystencję i delikatnie zielonkawy kolor, czego pewnie nie widać na zdjęciach.
   Maska z kolei ma konsystencję przypominającą mus i brązowy kolor.Jak jest z zapachem? Zdecydowanie wolę szampon- rześki, świeży bardziej do mnie przemawia. Maska pachnie słodko, trochę mdło, ale bez przesady.
   Co do działania to mam już wyrobione zdanie, bo zużyłam już co najmniej 4-5 opakowań. Początkowo stosowałam jako kurację- przez kilka miesiąc/ dwa używałam do włosów wyłącznie tych produktów. Szampon bardzo dobrze się pieni i świetnie oczyszcza skórę głowy i włosy, nie podrażnia i nie powoduje łupieżu. Po zastosowaniu maski zauważam, że włosy są wygładzone, nie plączą się i nie są tępe w dotyku, więc jest to dobre połączenie.
   Nie zauważyłam, żeby moje włosy przeszły spektakularną przemianę, nie stały się grubsze, ani mocniejsze, końcówki też same z siebie nagle nie przestały się rozdwajać.
Ogólnie jestem z nich zadowolona, tak jak już wspominałam te niewielkie opakowania świetnie nadają się na wyjazdy.

17 komentarzy:

  1. Chyba miałam kiedyś jakąś próbkę ale nie pamiętam czy byłam zadowolona czy nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba miałam kiedyś jakąś próbkę ale nie pamiętam czy byłam zadowolona czy nie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po jednym użyciu cięzko stwierdzić

      Usuń
  3. Ja jednak wolałabym, żeby kosmetyk do włosów coś z nimi zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam odżywkę do włosów wypadających z Pilomaxu i jestem bardzo zadowolona. Kupiłam już chyba 4 opakowanie i zastanawiam się nad innymi produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim słoiczku? miałam, super była

      Usuń
  5. uwielbiam tą maske regeneracja krok 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam taki zestaw do włosów blond i byłam z niego naprawdę zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ja je lubie właśnie na wyjazdy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie musisz przelewać do mniejszych, kupować mini opakowań, sprawdzają się w tym temacie:)

      Usuń
  8. Bardzo polubiłam maski tej marki, szampon nie sprawdził się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe kosmetyki. Idealne do kosmetyczki na jakieś wyjazdy :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie dla mnie, nie lubię eksperymentować z produktami do włosów odkąd znalazłam w miarę odpowiednią pielęgnację dla nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja swoich jeszcze nie używałam, ciekawe jak sprawdzą się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)