niedziela, 6 września 2015

Niedziela z Yankee Candle- Garden Sweet Pea

dostępny na goodies.pl

Pachnący groszek romantycznie pnący się po drewnianych, sielskich sztachetach ugiętego pod ciężarem mchu płotka to cudownie ciepły obrazek kojarzący się ze spokojnym życiem na cichej prowincji. A kiedy do tego rysunku dorzucimy dostojną frezję, dojrzałą, kusząca słodkim nektarem brzoskwinię, zapach gruszkowego miąższu i esencję wyciekającą wprost z kwiatów różanego drzewka – wtedy otrzymamy portret aromatu idealnego: przytulnego, kwiatowego, ogrodowego! Tak właśnie rysuje się kompozycja Garden Sweet Pea – kusząca mnogością składników cudem zamkniętych w małej, woskowej tarteletce.

   Początkowo dość ostrożnie do niego podeszłam, bo kwiatowe zapachy raczej nie należą do moich ulubionych. Niebieski kolor jednak mnie skusił. Zapach kojarzy mi się z wiosną, z pierwszymi rozkwitającymi kwiatami. Jest równocześnie słodki i zmysłowy. Paląc go, miałam wrażenie jakby w pokoju stał bukiet kwiatów. Pamiętam, że kilka lat temu bardzo lubiłam zrywać je w ogródku i stawiać w wazonie, dlatego ten wosk też mi się spodobał- jest imitacją prawdziwych kwiatów.

5 komentarzy:

  1. Ciekawy wosk, tego akurat nie miałam. Może się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten wosk, kwiatowe zapachy to właśnie moje ulubione i ten zapach jest na czele .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)