sobota, 19 września 2015

Lektura na wieczór- Make-Up trendy

   Ostatnio wieczory spędzam na czytaniu, mała zmiana, bo nie jak do tej pory na filmach i przeglądaniu setek stron. Codziennie staram się przeczytać kilkadziesiąt stron, chociaż bywa, że lektura tak mnie wciągnie, że ciężko się od niej oderwać. 
   W ciągu dnia sięgam też po gazetki typy "Sekret urody", "Skarb", "Hebe", "Cena zdrowia" itp. 
W sierpniu w moje ręce wpadł "Make- Up trendy".

Nie jest to moja pierwsza styczność z tym kwartalnikiem. Wiem, czego spodziewać się w środku,a mimo to chętnie go przeglądam. 'Make Up' liczy sobie sporo stron, więc czytanie go to zajęcie na dłuższą chwilę.



Tematyka tego numeru:

   Znajdziemy tu m.in. nowości kosmetyczne.

   Makijaże krok po kroku wraz z dokładnym opisem. Nie tylko te codziennie, ale również bardziej wyraziste,


   Porady kosmetyczne to temat, który mnie osobiście najbardziej interesuje.
    w tym numerze również temat makijażu podwodnego.

   "Make -Up trendy" możemy zaprenumerować :)


   Magazyn należy do tych bardzo kosmetycznych. Mimo, że jego cena ok. 15zł nie jest najniższa to patrząc na ilość stron, zakres tematów i przekładając to na okres jego wydawania wcale nie jest wysoka. Na miesiąc wychodzi jedynie 5zl, a więc nieco ponad 1zł na tydzień. To chyba jednak nie tak dużo :)

    "Make-Up" porusza tematy głównie kosmetyczne: testy, opinie o produktach, promocja rynkowych nowości, pielęgnacja ciała, porady kosmetyczne, makijaże krok po kroku, informacje o planowanych lub przeszłych targach i kongresach kosmetycznych. Macie ochotę go przeglądnąć? Wystarczy poszukać go w internecie lub zamówić prenumeratę, a na pewno będziecie zadowolone.

PS. Sama się zastanawiam, czy go sobie nie zamówić. W końcu taki zbiór wiedzy mi się przyda :)

16 komentarzy:

  1. Ciekawie wygląda, muszę kupić i przejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. chodziłam po empiku wiele razy, ale nie rzucił mi się w oczy, co nie znaczy, że go tam nie ma :)

      Usuń
  3. Strasznie inspirująca musi być ta gazetka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tego magazynu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam nigdzie u mnie tej gazetki... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze swojego nawet nie przeglądnęłam, chyba wolę oglądać takie rzeczy w sieci : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jak mam na papierze to mam wrażenie, że może wykorzystam kieyś :)

      Usuń
  7. Nie spotkałam się z tym magazynem, ale mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, ciekawy magazyn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za babskimi magazynami,a le czasem lubię pooglądać stylizacje i dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja 'w młodości' non stop leciałam na bravo i bravo girl, popcorn i milion takich inncyh, teraz w zasadzie nie sięgam po nie, ale ten akurat jest warty obejrzenia

      Usuń
  10. Nie widziałam jeszcze takiego magazynu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)