wtorek, 22 września 2015

Lagenko kolagen naturalny

Dzisiaj czeka mnie kolejny wyjazd i kolejne nocowanie w DS <3 W tym miesiącu już ostatnie, chociaż i tak czuję, że nieco nadszarpuję cierpliwość wychowawców i zakłócam spokój chłopakom :) Jutro kolejna wizyta na Harvardzie, tym razem coś się wreszcie będzie działo i może usłyszę coś innego niż tylko żądania setek wymaganych dokumentów. 

Pisząc ten post byłam w szoku, w jakim 'milionie' kapią się moje włoski :)

Lagenko

Kolagenowy Szampon do Włosów

cena/pojemność: 89zł/ 200ml

więcej informacji tutaj


   Szampon zapakowany z kartonik z ulotką zawierająca informacje o składzie i działaniu. Plastikowa biała butelka, w której po kliknięciu ukazuje się otwór. Początkowo uważałam takie otwarcia za mega wygodne, ale kiedy dobijamy do końca niestety nie jest to najłatwiejsze i najlepiej wtedy okręcić zakrętkę. Kolor opakowania nie pozwala też na sprawdzenie ilości zużytego produktu.
    Szampon jest przezroczysty i pachnie słodko, pieni się rewelacyjnie i świetnie oczyszcza włosy, przy czym ich nie plącze. Pierwsze plusowe efekty widziałam już po jednym użyciu- po spłukaniu włosy nie były tępe, były miękkie, wygładzone. Oprócz tego nie musiałam stosować dużej ilości odżywki, żeby je bez problemu rozczesać. Po wysuszeniu włosy nie puszyły się jak zwykle, były sypkie i błyszczące, i co w moim przypadku dziwne całkiem nieźle się układały.

   

   Dopiero pisząc recenzję znalazłam cenę tego cuda i przyznam, że byłam w szoku. Wow, takim majątkiem myję moje włosy:P

14 komentarzy:

  1. Haha :) szampon za miliony monet. Dobrze, że chociaż dobrze się sprawdzał, bo sama wiesz, że nie zawsze drogie znaczy dobre :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem włąśnie, dlatego najpierw testuję a potem o nim czytam, żeby nie sugerować się innymi, i to prawda drogie nie zawsze jest dobre

      Usuń
  2. a u mnie niestety się nie sprawdził. po umyciu czułam jakbym miała dalej brudne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy szampon, aż boję się zobaczyć ile kosztuje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha szaleństwo dla włosów :) ja mam odżywkę z tej serii, ale jeszcze nie wiem co o niej myśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam próbkę tego szamponu, jednak ja mam bardzo długie włosy i aby dobrze je umyć muszę zaaplikować dość sporą ilość szamponu, a cena 89 zł to zdecydowanie za dużo :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego produktu, ale cena zniechęca...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wogóle nie próbowałam jescze nic z kolagenem.

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie był najgorszy na świecie.. mega wysuszył mi włosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)