czwartek, 10 września 2015

Higiena intymna z Fitomed

Na zewnątrz zimniutko, mimo że słońce pięknie świeci. Ja szukam sobie zajęcia, chociaż nie powiem, żebym się jakoś wybitnie dzisiaj nudziła. Wreszcie mam czas na nadrobienie zaległości książkowych. Jak się okazuje sterta przyniesiona z biblioteki być może zostanie przeczytana jeszcze w tym miesiącu.

   Dzisiaj chciałam przedstawić Wam żel do higieny intymnej. To pierwszy taki produkt recenzowany przeze mnie na blogu. Nie żebym wcześniej ich nie używała, ale jakoś do tej pory nie miałam okazji o nich pisać, a przecież temat ważny. Jeszcze kilka lat temu używanie takich żeli było dla mnie tematem dość odległym, a dzisiaj jest niewiele osób, które nadal pozostają przy samej wodzie lub wodzie z mydłem(o zgrozo).


Fitomed
Żel ziołowy do higieny intymnej, łagodny 
cena/pojemność: 10zł/200ml
dostępny na stronie Fitoteka i w sklepach zielarskich


    Podobnie, jak żele do twarzy zamknięty jest w przezroczystej butelce zamykanej na klik. W tym przypadku również pierwsze otwarcie stanowi mały problem, ale przy kolejnych otwiera się już normalnie. Żel ma żółtawy kolor, a dzięki przezroczystej butelce widzimy poziom zużycia.
   Zapach jest bardzo słabo wyczuwalny, ziołowy, ale prawie go nie czuć, za co duży plus. W żelach do higieny intymnej nie oczekuję mocnego zapachu, wręcz się go wystrzegam, bo substancje zapachowe przeważnie nie działają 'zbawiennie' na skórą zwłaszcza w delikatnych okolicach.
   W tym produkcie również główną rolę odgrywają wyciągi ziołowe. Pieni są bardzo słabo, za to odświeża i oczyszcza. Wierząc w to, co pisze producent powinien również działać osłaniająco przed drobnoustrojami. Czy tak jest? Tego nie wiem.

Mogę Was zapewnić, że nie podrażnia i nie uczula, jest produktem idealnym do codziennej higieny. Oprócz tego jego cena jest niższa niż pozostałych tego typu produktów. Myślę, że to za sprawą braku reklamy i tego, że producent nie wkłada pieniędzy w niepotrzebne upiększanie opakowania.
 

A Wy jakie żele do higieny intymnej polecacie?

11 komentarzy:

  1. miałam go i byłam z niego bardzo zadowolona, brak intensywnej gęstej piany to dla mnie plus, żel jest oparty na mydlnicy lekarskiej dzięki temu skutecznie ale delikatnie oczyszcza.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie sprawdza się tylko i wyłącznie Lactacyd. Jestem strasznie wrażliwa w takich sprawach :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam :) ja uzywam standardowo Laktacyd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go, ja mam swój ulubiony z facelle. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam ten żel ale dla mnie i tak najlepsza jest w tej chwili AA.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)