wtorek, 8 września 2015

Fitomed- żel do cary tłustej i trądzikowej

Od dłuższego czasu szukam idealnych dla mojej twarzy produktów, powoli idę w dobrym kierunku, bo widzę poprawę. Do tej pory najlepszy był dla mnie Biały Jeleń, po którego ciągle wracam. W międzyczasie testuję też inne. Tym razem padło na żel, który widywałam w zielarni, ale jakoś nigdy go nie kupiłam. Sama nie wiem, czemu.

Fitomed
Żel do mycia twarzy do cery tłustej i trądzikowej
cena/pojemność: 10zł/ 200ml
dostępny na stronie Fitoteka i w sklepach zielarskich
Przezroczyste opakowanie zamykane na klik z białą etykietką. Na odwrocie producent umieścił informacje o działaniu i składzie. Jak widać jest on bogaty w wyciągi ziołowe, co samo w sobie jest warte uwagi. Żel dobrze zamknięty- pierwsze otwarcie było dość trudne, ale kolejne nie stanowiły problemu, dzięki temu mam pewność, że nikt wcześniej nie otwierał opakowania.
   Brązowy żel pod wpływem wody tworzy białą piane, pachnie ziołowo, ale nie  na tyle mocno, żeby go nie polubić. Jest bardzo wydajny, bo już niewielka ilość pozwala na dokładne umycie twarzy.
Nie podrażnia, nie wysusza skóry, oczyszcza ją i przygotowuje do aplikacji kolejnych produktów. 
Przez ponad 2 tygodnie stosowania nie miałam większych problemów ze skórą. Używam go 2 razy dziennie i jestem bardzo zadowolona,

Czy ma właściwości ściągające i matujące? Z pewnością nie powoduje nadmiernego wydzielania sebum i nie natłuszcza skóry, więc polecam go osobom o cerze od mieszanej po tłustą. 


14 komentarzy:

  1. kuszą mnie kosmetyki tej marki, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się coś wypróbować :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nigdy tych kosmetyków. Mogę Ci za to polecić Bioliq ze szczoteczką :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Białego Jelenia ale Fitomed jeszcze nie używałam. Może akurat by się u mnie sprawdził :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i bardzo lubię kosmetyki tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny jest, miałam go i lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. kosmetyk nie dla mojej skóry akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mojej wrażliwej i suchej buzi; /

    OdpowiedzUsuń
  8. ja miałam wersję do cery suchej i byłam bardzo zadowolona z żelu

    OdpowiedzUsuń
  9. Żel nie jest przeznaczony akurat do mojej cery ale chętnie wypróbuję wersję dla cery suchej i wrażliwej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)