piątek, 25 września 2015

B.app kuracja keratynowa

Jak ten czas szybko leci, dopiero miałam cały miesiąc przed sobą, a już za moment wyjeżdża. Przyznam, że nie wiem, jak będzie wyglądała ta przeprowadzka i trochę się chyba boję.  
Dzisiaj maluję kolejny pokój(trzeba mnie wykorzystać do ostatniego momentu). Wczoraj robiłam cuda na kiju, bo pokój dla Księżniczki to nie taka prosta sprawa. Jak znajdę chwilę to poklikam kilka zdjęć, więc zapraszam na snap(bysia143)

Słyszeliście o kremie, czy fluidzie do włosów? No cóż.. ja też po raz pierwszy się z nim zetknęłam.


B. app Krem keratynowy szybko scalający włosy

 cena/pojemność: 21zł/100ml



    Elegancka buteleczka o pojemności 100ml, na której znajdują się informacje od producenta w j. angielskim. Na szczęście różowa etykietka tłumaczy wszystko na język polski. Dozownik z pompką jest bardzo wygodnym rozwiązaniem przy takim produkcie.

    Fluid, jak ładnie nazwał go producent ma biały kolor  konsystencję kremową i całkiem przyjemny zapach. Po nałożeniu go na końcówki włosów i nieco wyżej dośc szybko się wchłania i nie obciąża włosów, nie zostawia też tłustej, lepkiej powłoki. Głównym zadaniem preparatu jest zmniejszenie ilości rozdwojonych końcówek, czego nie zaobserwowałam. Moje włosy już dawno nie były podcinane i w tej chwili końcówki nie są w najlepszej kondycji. Z pewnością stały się wygładzone, a już rzadko sterczą na wszystkie możliwe strony.
   Jeśli chodzi o końcówki to zaobserwowałam, że nieco nabrały blasku i stały się wygładzone

   Kurację keratynową znajdziecie w sklepie Bosco Design

17 komentarzy:

  1. Ja rozważam nad zabiegiem prostowania keratynowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy kosmetyk. Może kiedyś wypróbuję :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę wzbogacać produkty do włosów o hydrolizowaną keratynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam do tej pory ale wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam do tej pory ale wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś się skuszę, ale obecnie staram się regularnie podcinać końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy są suche ale na szczęście nie mam rozdwojonych końcówek bo właśnie używam na nie różne olejki, sera i fluidy

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz widzę taki produkt na oczy, no zaintrygował mnie ;)

    http://nie-cukierkowo.blogspot.com/#Top

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już próbowałam i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. matko już się tyle o nim naczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kusi mnie to wygładzenie, ale swój zostawiłam na mieszkaniu i czeka sobie na mnie :D i kurcze mam otwarte już coś na końcówki, głupio tak otwierać kolejny produkt haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje włosy słabo reagują na takie produkty niestety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)