czwartek, 20 sierpnia 2015

Słodki drink w woskowej wersji

 Wróciłam znad cudownego jeziora, pogoda nam dopisała. Balatonlelle to cudowne miejsce i jeśli tylko się uda wybierzemy się tam za rok. A wszystko dzięki świetnej organizacji trans-bus-24. :) Przyznam, że nie wiedziałam, jak to będzie do końca wyglądać, bo znałam jedynie termin, koszt i miejsce wyjazdu, ale wyszło rewelacyjnie. Szkoda tylko, że tak krótko, bo nie nacieszyłam się wolnością i moim Misiem:)
Ale już od tygodnia jesteśmy ze sobą 24/dobę i tak samo zapowiada się kolejny tydzień, więc pewnie pojawi się przerwa w postach.

A już dzisiaj zapraszam na wosk jedyny w swoim rodzaju, który miałam możliwość testować dzięki www.pachnacawanna.pl

TOASTY HOT TODDY 
Goose Creek Candle
 cena- 22zl/59g

NUTY GŁOWY: NUTY SERCA:
syrop klonowy ciemny rum
orzechy pekan cynamon
 
Ulubiony, rozgrzewajacy drink Amerykanów. Zmieszane w idealnych proporcjach aromaty syropu klonowego, kremowych orzechów pekan, cynamonu i ciemnego rumu. Poczęstuj się.
 Wosk znajduje się w typowym dla Goose Creak Candle plastikowym opakowaniu. Wewnątrz kartonik z opisem. Wosk w kształcie koła podzielony na 6 części. Opakowanie jest tak pomysłowe, że łatwo odłamać kawałek. Jest bardzo miękki i topi się błyskawicznie.
Mi w udziale przypadł bardzo słodki zapach, który w opakowaniu pachnie jak gorzka czekolada z nudą cynamony. Po rozpaleniu zapach jest dużo mocniejszy i bardziej wyrafinowany. Jednak staje się on ciężki i duszący. Zapaliłam jedynie kawałek, resztę wypróbuję zimową porą, może będzie nieco rozgrzewał?

10 komentarzy:

  1. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj koniecznie powinnam zainwestować w jakieś woski :) na pewno ten by mi się spodobał <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Może naprawdę fajnie pachnąć; )

    OdpowiedzUsuń
  4. mniammm, ten zapach musi być pyszny tzn. łany i idealny właśnie na jesień

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio przepadam za takimi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo fjana wersja Ci sie trafila ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie, ale nigdy takich wosków nie miałam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się on podoba, za jakiś czas będę robiła zamówienie na stronie pachnąca wanna, dlatego wezmę pod uwagę też ten wosk jak jeszcze go znajdę :'D

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)