piątek, 7 sierpnia 2015

Przyspieszone opalanie- Kolastyna SPF 6

Dzisiaj znowu w biegu, bo od rana robię tort dla siostry. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie i będę mogła chwilę poleniuchować :)
Dzisiaj na tapecie mały pomocnik przy opalaniu

Klastyna
Przyspieszacz opalania + SPF 6

cena/pojemność: ok 13zł/150ml

Opis producenta:


Moja opinia:

    Wygodna miękka tubka zamykana na klik. Niestety po kilku użyciach wyrobiła się i przestała domykać. Później przeżyła mały upadek i nieco połamała, więc do solidnych nie należy. 
Z tyłu producent umieszcza informacje nie tylko na temat produktu, ale także o opalaniu i stosowaniu filtrów. 
   Krem ma biały kolor jest dość gęsty, ale dobrze rozprowadza się po skórze i zostawia przyjemny kakaowy zapach, który kojarzy mi się właśnie z takimi produktami.

Moja skóra rzadko ulega oparzeniom, dlatego stosuję niskie filtry, żeby móc się szybciej opalić. Oczywiście wiem, że nie jest to szczególnie bezpieczne, ale tą kwestię pominę.

Sam produkt bardzo polubiłam, bo jest bardzo wydajny, pięknie pachnie i nieco przyspiesza proces opalania, a poza tym jednak zawiera filtr- SPF 6. Niski, ale zawsze to coś.

Polecany również do opalania w solarium :)



A naklejki nailmaker otrzymują :


 Proszę o sprawdzenie maili:)

11 komentarzy:

  1. ja korzystam teraz z mgiełki samoopalającej z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam nigdy takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam przyspieszacz opalania z kolastyny, ale w innej wersji. Jest ok, bo nawet po jednym dniu ekspozycji widać różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie przyspieszacze opalania :)
    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ? Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie dostałam żadnej wiadomości :(, na wszelki wypadek podaje ponownie swój e-mail: moniaawp@wp.pl

    Bardzo dziękuję za nagrodę, super prezent urodzinowy mi sprawiłaś, bowiem dzisiaj są moje urodziny :))) !

    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten balsam na pewno by się nie sprawdził bo ja muszę mieć co najmniej ochronę 30 SPF :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam teraz przyspieszacz w olejku i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie stosowałąm kosmetyków przyspieszających opalanie, bo i tak nie lubię smażyć się na słońcu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zapraszam na mój blog na konkurs ze ślicznymi dekoracjami do domu!

      Usuń
  9. Używałam i fajnie sprawdzał się. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)