niedziela, 2 sierpnia 2015

Niedziela z Yankee Candle- Pineapple Cliantro

   Jak spędzacie wakacje? Ja wykorzystuję czas na porządki w domu. Niestety pilnowania dzieci nie idzie z tym w parze. Nie ukrywam, że cieszę się bardzo, bo dzisiaj jednego kłopotu się pozbyłam. Serio, nie wiem, jak można być tak niedobrym, ale cóż... jaka matka... Wiem, jestem chamska, ale kilka dni i miałam ochotę to udusić gołymi rękami. I jeszcze mnie bezczelnie okłamuje- patrzy w oczy i kłamie. A do tego jest upierdliwa, wredna i rozpuszczona. I powiedz coś takiej to cię zmierzy wzrokiem i poskarży babci. No tak... bo ja bardzo boję się jej babci.

Tyle żalu, zapraszam dzisiaj na niedzielny zapach.


Yankee Candle- Pineapple Cliantro
 dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Ananasowy, mocno zamrożony i w pełni naturalny sorbet zaserwowany z listkiem aromatycznej kolendry – to przepis na letni koktajl idealny. To także receptura sprawdzająca się podczas domowych sesji aromaterapeutycznych! Wosk Pineapple Cilantro tworzy niekonwencjonalny miszmasz i swoim zapachem – wyczuwalnym w chwilę po podgrzaniu – kreuje atmosferę cudownych wakacji przeżywanych na tropikalnej wyspie. Gorące słońce, czysta plaża, lazurowa woda, świeża, pachnąca solą bryza i... zimny, ananasowy sorbet z dodatkiem kolendry! Marzenia o raju zamieniają się w prawdę, a rzeczywistość zaczyna pachnieć egzotyką!
Moja opinia:

Zapach od pierwszej chwili bardzo ananasowy, słodki, kuszący. Kojarzy mi się ze świeżo obranym owocem, mnóstwem soku i czegoś co przypomina zapach masy budyniowej. Połączenie ciekawe, bardzo oryginalne. Już kilka minut po rozpaleniu czułam go nie tylko w swoim pokoju, ale w dwóch kolejnych i korytarzu. Utrzymuje się dość długo i zostawia po sobie delikatną mgiełkę zapachową. 


Gabi K;*

8 komentarzy:

  1. O właśnie ten sam zapach od kilku dni u mnie gości :D nawet dziś mi umilał wieczór :) czuję zdecydowanie ananas

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią powąchałabym wosk ananasowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile Ty masz tych zapachów ?! :) Ja teraz biedna z 3 woskami- nie poszaleję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam kiedyś kominek - piękny w kształcie serca, ale nie pokochałam się z woskami... Może kiedyś odkurzę uczucie sympatii...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)