środa, 5 sierpnia 2015

Mój krem nr 12 ziołowy do cery tłustej i trądzikowej od Fitomed

Korzystam z tego, że Nastuśka jeszcze nie wróciła z wczorajszego Pidżama Party, nadrabiam zaległości:) Niestety mój czas jest bardzo ograniczony, bo za chwilę znowu zabieram się za porządki i malowanie- tym razem na tapecie drzwi. 

A dzisiaj chciałam Was skusić kremem idealnym na lato-

Mój krem nr 12 ziołowy do cery tłustej i trądzikowej
Fitomed
 25zł/ 50ml

dostępny <<tutaj>> lub sklepach zielarskich

Opis producenta:

Moja opinia:


    Kremik zapakowany w plastikowy słoiczek, w środku sreberko zabezpieczające. Samo opakowanie bardzo proste przejrzyste- czyli takie, które do mnie od razu przemawia. Wiem, że producent nie skupia się na wymyślaniu cudów, żeby zachęcić do kupna, bo krem ma działać a nie wyglądać. I tak też jest w tym przypadku.

    Bardzo delikatna, prawie musowa konsystencja i biały kolor. Krem łatwo się rozprowadza, szybko wchłania i nie zostawia lepkiej, czy tłustej warstwy.Już po chwili można nanieść podkład bez obawy zrolowania. W ten sposób używałam go kilka razy, bo latem daję skórze odpocząć i rzadko na dzień nakładam coś więcej niż krem. Pachnie nieco ziołowo, jak sama nazwa wskazuje, ale nie jest to ostry zapach, raczej stonowany i świeży.
    A jak działa?

Na początku jego używania przeżyłam szok, bo nieco mnie wysypało. Miałam mnóstwo maluteńkich białych kropek, coś jak mini trądzik(?)- nie wiem czy coś takiego istnieje. Na szczęście już po kilku dniach wszystko wróciło do normy, więc sądzę, że był to pewnie efekt oczyszczania skóry. - dość nieprzyjemny etap, ale wszystko ustało. Teraz po ponad miesiącu używania zauważam, że moja skóra wygląda dużo lepiej, pojawia się coraz mniej zmian, a co najważniejsze nawet w te upały nie zauważałam zbyt mocnego przetłuszczania. A muszę przyznać, że latem skóra mojej twarzy zwykle błyszczy.

Dla mnie krem idealny na lato, delikatny, orzeźwiający. Niestety ma krótki termin przydatności, bo tylko 3 miesiące od otwarcia, a ja nadaj mam prawie cały słoiczek- jest tak bardzo wydajny!
Gabi K:*

8 komentarzy:

  1. Początkowy etap działania nie zachęca tak szczerze, ale dobrze,że to ustąpiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu przetestować jakiś krem od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią przetestowałabym krem nr 11.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena przystępna, a kosmetyk wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie jestem w połowie opakowania :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)