wtorek, 11 sierpnia 2015

A po opalaniu - mleczko Hegron

Znacie ten problem, kiedy skóra jest gorąca, sucha, szorstka, a później zaczyna schodzić? Nic przyjemnego, na szczęście z tym produktem problem znika. Jest tak samo ważny, jak preparat przed opalaniem.


Hegron

Mleczko po opalaniu

Opis producenta: 

Moja opinia:

    Wygodna buteleczka z atomizerem bardzo ułatwia aplikacje. Po bokach wcięcia na palce, sama forma aplikacji prosta i przyjemna dla wrażliwej, opalonej skóry. Na opakowaniu znajdują się informacje o produkcie. Mimo iż butelka jest biała, pod światło widać ilość zużytego płynu. 

 Mleczko wcale nie ma typowej dla mleczek konsystencji. Jest wodniste, płynne i białe. Po rozpyleniu nie tworzy na skórze mgiełki, a warstwę wody z dodatkami chłodzącymi. Ta forma jest zdecydowanie lepsza, bo wymaga jedynie delikatnego przetarcia skóry, przez co nie drażni jej niepotrzebnie. Daje uczucie chłodzenia, ulgi i powoduje, że skóra nie schodzi po zbyt długiej ekspozycji na słońce. 
    Brakuje mi w nim jedynie przedłużania trwałości opalenizny. I niestety zapach jest zbyt intensywny, pachnie nieco babcinie i mocno sam w sobie. W kontakcie z opaloną skórą zapach jest bardzo męczący, duszący i nieprzyjemny, więc za to duży minus. 


Właśnie jestem nim posmarowana i zauważam kolejny minus- niestety pleców sama nie spryskam ;)
Dobranoc:)

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie przedłuża trwałości opalenizny, ale coś za coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro pachnie babcinie to dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tak pomyślałam, że pleców sobie sama bym nie spryskała; (

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam to mleczko, ale nie miałam okazji wypróbować..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam mleczka, ale jak po opalaniu mam bardzo suchą skórę to sięgam po mleczko do ciała z bio olejkiem arganowym z Ziaji i naprawdę jestem z niego zadowolona <333
    Na chwilę obecną nich nowego z tej półki nie chcę :]

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.com/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedzialam ze maja takie cos:P

    OdpowiedzUsuń
  7. ja je polubiłam za efekt chłodzenia :D bo po takim opalaniu jak moje, to mleczko było jak zbawienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. A długo utrzymuje się ten zapach ?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)