wtorek, 7 lipca 2015

Pachnące peelingi od Farmony

Z góry przepraszam za długą nieobecność. Postaram się w kolejnym poście nieco wytłumaczyć i usprawiedliwić, a dzisiaj zapraszam na recenzję nowych peelingów od Farmony.

Będąc jakiś czas temu w Naturze wyłapałam promocję na peelingi, a że cena była bardzo niska, wzięłam od razu kilka. Co o nich myślę ? Zapraszam na recenzję.


 cena/pojemność: ok 5zł/100ml

Opis producenta:

CELEBRUJ ŻYCIE I CIESZ SIĘ KAŻDĄ CHWILĄ
Kiedyś carpe diem, dzisiaj let’s celebrate

Lubisz dobrą zabawę, poczucie prestiżu i luksusu?
Szukasz wyrafinowanej pielęgnacji oraz zniewalających, zmysłowych wrażeń?
Sięgnij po ekskluzywną serię kosmetyków do mycia i pielęgnacji ciała Let’s Celebrate.
Wyjątkowo bogate receptury, delikatne konsystencje oraz rozkoszne zapachy odkryją przed Tobą prawdziwą przyjemność oraz pozwolą delektować się kuszącą wonią luksusu.

  1. Mojito to koktajl pochodzenia kubańskiego, na bazie białego rumu, o orzeźwiającym, słodko-kwaśnym miętowym smaku. Tradycyjnie podawany jest z lodem i wodą sodową, do dekoracji wykorzystuje się gałązkę mięty i plasterek limonki.
  2. Pinacolada to słodki karaibski koktajl, przyrządzany z jasnego rumu, śmietanki kokosowej i soku ananasowego. Tradycyjnie podawany jest z  lodem i plastrem cytryny oraz ananasa.
  3. Cosmopolitan to koktajl na bazie wódki cytrynowej, Triple Sec, soku żurawinowego oraz świeżo wyciśniętego soku z cytryny lub limonki, w charakterystycznym czerwono-różowym kolorze. Tradycyjnie podawany jest w kieliszkach typu „Martini” z plasterkiem cytryny.


Moja opinia:

    Na wstępie zaznaczam, że jestem posiadaczką wersji mini. Peelingi występują również w butelkach o pojemności 250ml a ich koszt to ok 12.50zł. Zdecydowałam się na mniejsze opakowania, bo ciekawił mnie zapach tych cudeniek. 

   Skoro już mowa o zapachach- cudowne, rześkie, świeże, wręcz idealne na letnie upały. Już po otwarciu butelki zapach jest bardzo intensywny i energetyczny. Po kąpieli rzeczywiście czuć odprężenie. Peelingi mają konsystencję dość rzadkich żeli z dużą liczbą granulek, które na pierwszy rzut oka wydają się delikatne, a przy tarciu skóry okazują się dobrze ścierać naskórek. Używałam ich na wilgotną skórę, ponieważ na sucho drapały zbyt mocno. W kontakcie z wodą tworzyły delikatną piankę, więc po dokładnym peelingu świetnie nadawały się do mycia ciała. 
    
   Wszystkie peelingi zamknięte są w plastikowych buteleczkach, których zamknięcia są bardzo mocne. Kolorystyka opakowań dopasowana do ich zawartości, bardzo kolorowa i przyciągająca wzrok. Czym się różnią? Jak dla mnie jedynie kolorem i zapachem.
Moim faworytem jest Cosmopolitan, ponieważ w nim najbardziej wyczuwam egzotyczne owoce. Z kolei Pinacolada średnio mi  się podobała, bo tutaj na pierwszy plan wychodzi kokos, który nieco mdli. 
Dla mnie peelingi Let's celebrate są rewelacyjne. Małe opakowania są dodatkowym atutem, bo można je zabrać ze sobą na wyjazd. W tej serii występuje jeszcze wersja "Sunrise", którą również posiadam, ale w wersji peelingu solnego, którego jeszcze nie zdążyłam otworzyć. Niedługo i o nim napiszę kilka słów.

Uciekam, bo słyszę, że na górze już ktoś się bawi, więc niedługo będzie wołanie 'jeść' :) Życzę udanego dnia ;*

15 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować tą nową serię! Bo tutti frutti bardzo lubię - moje ulubione peelingi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zapewne by się spodobała.

      Usuń
  2. muszę je kupić jak są fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę je wypróbować bo peelingów z tej serii jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie peelingi w wersji mini :) Te zapachy średnio mnie przekonują, myślę że najprędzej skuszę się na Moijto :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam okazję je wąchać i dla mnie pachną one sztucznie. Jak tania guma balonowa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cosmopolitan pachnie niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam peelingi, a teraz to mam na nie jakąś fazę :P Koniecznie muszę wypróbować i te :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam je, świetne są

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przetestuję chociaż jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pachną to będą moje :) !

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie znajdziecie kilka słów o peelingu sunrise ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też wolę mniejsze pojemniczki :) ale o tych peelingach pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam peelingi! Widziałam je w hebe, ale nie miałam przyjemnosci korzystać. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)