niedziela, 12 lipca 2015

Niedziela z Niedziela z Yankee Candle-cinamon stick

   Jeszcze tylko kilkanaście godzin i będę się mogła wreszcie uśmiechnąć do Mojego tulisia:* Już się nie mogę doczekać:) 
    Wreszcie dochodzę do końca z wiśniami, mam ich serdecznie dość i coś czuję, że w tym roku nie będę już tak zajadać:P 

Dzisiaj mam dla Was pachnący, a właściwie śmierdziuszkowy post:
Yankee Candle- cinamon stick
 dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:

Grudniowe, spędzane w rodzinnym gronie święta niosą ze sobą wiele aromatów. Przede wszystkim jednak, zimowa celebracja pachnie piernikami – słodkimi, korzennymi, odrobinę orientalnymi. Ich smak sprawia, że zapominamy o wszystkich troskach i problemach, a zapach – ociepla nawet najbardziej mroźne, grudniowe wieczory. Cinnamon Stick to świąteczna delicja, cudownie wybarwiony, w pełni naturalny wosk, który otula woalką słodkiego cynamonu, urozmaiconego garścią korzennych, rozgrzanych w czerwonym winie goździków.

Moja opinia:

Niestety zapach na wstępie przekreśliłam i miałam rację. Nie jestem zwolenniczką cynamonu, mdli, zatyka mi nos i wywołuje ból głowy. Do zakupu tego wosku zostałam namówiona i niestety żałuję. Takie same 'objawy' występują przy jego paleniu, jak i używaniu przyprawy. Zapach bardzo intensywny, ostry, dla mnie wręcz przykry. Zwolennicy laski cynamonowej będą zachwyceni, bo jest ona głównym elementem zapachowym.
Niestety nie mój typ, wolę jednak owocowe :)





10 komentarzy:

  1. Mnie zapach cynamonu również odrzuca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zapach cynamonu, ale bardziej na jesień lub zimę... Teraz u mnie królują zapachy świeże i owocowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go. Palę głownie zimą. Ja uwielbiam zapach cynamony, więc ten wosk również bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez nie przepadam za takimi zapachami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię zapach cynamonu, ale w zbyt dużej dawce jest nie do zniesienia. Może jesienią i zimą byłby lepszy :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno spodobałby mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za cynamonem, ale czasem (bardzo rzadko) robię wyjątek, bo coś mi się spodoba. Ten wosk raczej nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)