piątek, 10 lipca 2015

Mgiełka na lato- Mariza

    Od kilku dni próbuję nadrobić zaległości, ale niestety... Wiśnie się zaczęły, w tym roku sama muszę wszystko ogarnąć, więc nie jest ciekawie. Nie wiedziałam, że jedna osoba nie jest w stanie zrobić tego tak szybko, jakoś co roku zawsze am to sprawnie szło... No cóż... mam nadzieję, że po weekendzie się wszystko skończy, bo mam już ich powoli po dziurki w nosie. 
   Dzisiaj zapraszam na post o produkcie, którego nie używałam od dawna.

Pamiętam, że kilka lat temu byłam wielką fanką wszelkich mgiełek i miałam ich całe mnóstwo. Później ta miłość nieco ustała i od jakiegoś czasu nie używałam ich wcale. Aż tu na jednym ze spotkań wpadła mi w ręce ta oto z zieloną herbatą.

Mariza

Zapachowa mgiełka do ciała Green Tea

 cena/pojemność: 21zł/150ml


 Opis producenta:

Lekka mgiełka do ciała przyjemnie odświeża skórę i nadaje jej orzeźwiający zapach zielonej herbaty z nutą limonki i kardamonu.

Moja opinia:

      Mgiełka zamknięta w plastikowej buteleczce z rozpylaczem. W przezroczystym opakowaniu widoczny zielonkawy płyn. Samo buteleczka bardzo prosta z krótkim opisem. Mgiełka rozpyla sie bardzo dobrze, nie zostawa mokrych i lepkich śladów. Jest bardzo orzeźwiająca, daje uczucie chłodu i odprężenia. Jest idealna na upały do spryskiwania ciała, ale również twarzy. Ja używałam jej również do spryskiwania ubrań, bo nadawała im cudowny zapach. Czy jest to woń zielonej herbaty? Jak dla mnie na pierwszy plan wysuwa się limonka i być może trawa cytrynowa:) Zapach jest prześliczny, niestety jak to już z mgiełkami bywa ulatnia się bardzo szybko, a szkoda. 


15 komentarzy:

  1. Lubię takie kosmetyczne bajery na lato. A od mocniejszego zapachu są inne kosmetyki, więc ulotność byłabym w stanie jej wybaczyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mgiełki, ale nie miałam jeszcze nic z Marizy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. do tej pory kupowałam tylko mgiełki z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można ją kupić? Spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co z zieloną herbatą ma wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam mgiełek Marizy, aktualnie mam z YR jedną i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że zapach nie jest długotrwały... Ja jakoś nie jestem do końca przekonana do tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zapach zielonej herbaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam mgiełki :) Nie wiedziałam, że Mariza ma je w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mgiełki bardzo lubię, choć smuci mnie ten ulatniający się błyskawicznie zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię mgiełki latem. Szczególnie wyjęte z lodówki bardzo fajnie chłodzą rozgrzane ciało.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię właśnie to odświeżenie i dość cytrynowy zapach :) I muszę stwierdzić, że jest dość wydajna bo pryskam już jakiś czas a jej nadal sporo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)