piątek, 31 lipca 2015

Mały, a może tak wiele- Monoi szampon regenerujący

Już myślałam, że dzisiaj nic nie napiszę. Mam za dużo na głowie ostatnio. Znowu staram się ogarnąć dom i nie wiem, w co ręce włożyć. Dzisiaj zrobiłam przegląd butów i stwierdziłam, że mamy ich całe góry, a zwłaszcza tych starych, wiec było oglądanie, przymierzanie, po czym Nastka stwierdziła, że chyba nie damy rady i poszła się bawić. Na szczęście dobrnęłam do końca. Wysprzątałam pokój w każdym kącie, wyrzuciłam rupiecie i jestem z siebie dumna. Co nie zmienia faktu, że mam jeszcze mnóstwo pracy.

Dzisiaj kilka słów i miniaturce szamponu, który jak się okazuje wcale nie jest taki mini.

Regenerujący szampon do włosów 
Monoi Repairing 


Wzmacniający i regenerujący szampon do włosów o formule zapobiegającej łamaniu się włosów i wolnej do siarczanów. Oczyszcza i rozplątuje włosy, przywraca witalność zestresowanym włosom. Zawiera olej Monoi, pochodzący z kwiatów tahitańskiej gardenii Tiare. Regeneruje włosy cienkie, delikatne i poddawane zabiegom chemicznym. Wzbogacony w olej kokosowy Coprah, który działa odmładzająco.Włosy stają się gładkie, mocne, zdrowsze.
Nie zawiera parabenów, wazeliny, oleju mineralnego ani sztucznych barwników


Moja opinia:

   Szampon w oryginalnej wersji ma 250 ml i kosztuje aż uwaga- ok 100zł!

Moja mini butelka jest zarówno odkręcana, jak i zamykana. W niewielkim opakowaniu mieści się żółty płyn o bardzo słodkim zapachu. Szampon pieni się szybko i dobrze oczyszcza włosy. Już po spłukaniu czułam, że są miękkie i nie plączą się, były nieco inne niż zawsze. Po użyciu tego szamponu nie musiałam stosować odżywki, czy maski, żeby jakoś je rozczesać. Włosy były zdecydowanie mniej kłopotliwe, wolniej się przetłuszczały i były sypkie. 

Nawet nie wiedziałam, że jeden szampon może tak wiele. I do tego jest bardzo wydajny, bo mała butelka chyba 75ml(??) (nie wiem) wystarczyła mi na 6 podwójnych myć, więc to całkiem nieźle.


 Dla mnie rewelacja, szkoda tylko, że cena jest aż tak wysoka.
Pozdrawiam, Gabi K:*

6 komentarzy:

  1. Gdyby nie cena to pewnie od razu bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z nim... no i cena rzeczywiście piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 zł za szampon? Producent chyba zwariował.

    OdpowiedzUsuń
  4. Porządki w ubraniach i butach nigdy nie wychodzą mi na dobre. Wyrzucam wszystko i nie mam co na siebie włożyć. Szampon bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)