czwartek, 4 czerwca 2015

Orzeźwiająca carambola od Balea

Zapowiada się kolejny słoneczny dzień. Ja chwilowo siedzę w domku, ale zaraz zabieram koc, książkę i idę łapać słoneczko :)

Balea
Carambola lambada 
 cena/pojemność: ok 4zł/300ml
 Opis producenta:

 Żel pod prysznic o egzotycznym zapachu soczystej karamboli. Wybuchowa moc owoców sprawi, że prysznic stanie się tropikalną wyprawą! Kremowa formuła i neutralne dla skóry pH. Testowany dermatologicznie. Zaaplikować na gąbkę, myjkę lub zwilżona skórę. Spienić, następnie obficie spłukać. 

Moja opinia:

  Kolejny żel Balea, który bardzo polubiłam. Typowe dla tych produktów opakowanie z mocnym zatrzaskiem, Grafika słoneczna, kolorowa, letnia. Jest to wersja limitowana. Kremowa konsystencja, tropikalny, orzeźwiający zapach, czyli to, czego potrzeba. Żel bardzo dobrze się pieni, świetnie oczyszcza i odświeża. Oprócz tego nie podrażnia i nie wysusza. Zapach utrzymuje się krótko, ale jest on intensywny i bardzo odpowiedni na ciepłe dni.
   Balea znowu postawiła na kolory i tropiki, co mnie osobiście bardzo odpowiada, bo żele to jedne z tych kosmetyków, które kupuję patrząc na zapach.

Miłego dnia :*

20 komentarzy:

  1. Miałam go i bardzo lubiłam :) Chociaż arbuz lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tego jeszcze nie miałam :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba już się zachmurzyło niebo :( Żele Balea uwielbiam, ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam, a szkoda :) W sumie dużo słyszałam o kosmetykach tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te żele i ich zapachy mmm...*.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te żele i ich zapachy mmm...*.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te żele i ich zapachy mmm...*.*

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że nie sa one bardziej dostępne

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki Balea - szczególnie żele pod prysznic - chodzą za mną już od jakiegoś czasu. Szkoda, że stacjonarnie cięzko je dostać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie zapach, na pewno się skuszę przy okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ich produkty, tylko cały czas żałuję,że nie są one dostępne gdzieś blisko mnie :( . A co do pogody to u mnie także jest dzisiaj ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaopatrzyłam się ostatnio w żele Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś w końcu muszę kupić sobie jakiś żel z tej firmy ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Możliwe że kupię bo bardzo lubię orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i bardzo go lubię :) Budzi do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie mam i ubolewam nad pięknymi zapachami Balea, które wszystkim się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym wpadła do DM po trochę tych letnich żeli... :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)