wtorek, 2 czerwca 2015

Odmładzający krem pod oczy od Eveline

EVELINE Luxury Paris Hyaluron Plus 
Odmładzający krem pod oczy 
 cena/pojemność: 17zł/15ml

Opis producenta:




 Moja opinia:

    Krem zapakowany a mały kartonik z mnóstwem informacji, a w środku miętowa tubka z malutkim aplikatorem. Dzięki niemu wydobywa się niewielka ilość kremu. Jest on biały dość gęsty i treściwy. Ma mało wyczuwalny zapach. Sam krem rozprowadza się całkiem nieźle, ale przy większej ilości pozostawia biały ślad. Na szczęście szybko się wchłania, więc nadaje się również pod makijaż. Już po kilku minutach nie jest wyczuwalny. 
   Krem jest bardzo wydajny i wystarcza na długo. Używałam go na dzień i na noc. Na noc nakładałam nieco grubszą warstwę, tworzącą białą powłoczkę. Krem rzeczywiście nawilża i wygładza skórę. Nie niweluje obrzęków i zasinień. Z moimi to nic sobie już nie poradzi. Zmarszczki no cóż... te pod oczami, które ja zauważam jakoś cudownie nie zniknęły:)
  




Krem dobry dla osób szukających nawilżenia i w zasadzie tylko tyle.

11 komentarzy:

  1. Takich kremów jeszcze nie stosuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie dla mnie:) mam pod oczy z ziaji ktory likwiduje opuchniecia pod oczami i jestem zaskoczona ale naprawde to robi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odmłodzenia w kremach pod oczy jeszcze nie poszukuje, bardzo lubię ten krem pod oczy z Sylveco, który likwiduje moje worki pod oczami; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupię skoro nie niweluje obrzęków i zasinień

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z nim jeszcze. Tak naprawdę, w mojej walce z sińcami pod oczami sprawdzają się tylko kosmetyki apteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię kremy pod oczy,ale ten nie kusi

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wymagam czegoś więcej niż tylko nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez szału :) Ja używam aktualnie kremu pod oczy z Fitomedu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)