piątek, 5 czerwca 2015

micelarne oczyszczanie z AA

Uff na dzisiaj koniec. Została tylko nauka i rowerki <3  Na jutro na razie brak konkretnych zajęć, bo o dziwo dzisiaj nadrobiłam zaległości :) 

Oceanic, AA Technologia Wieku

 Ultra Nawilżanie Płyn micelarny

cena/pojemność: 14zł/200ml

Opis producenta:


Moja opinia:

   Moim pierwszym micelem był właśnie AA, była to jakaś starsza wersja i pamiętam, że okropnie podrażniała moje oczy. Stad tez moje uprzedzenie do niego, zupełnie niepotrzebne.

    Micel zapakowany w białe, plastikowe opakowanie, zamykane na klik. Niestety mimo mocnego zatrzasku jest nieszczelne. Wylewa się bardzo dużo, a przy okazje ochlapuje wszystko wkoło, dlatego musiałam przelać go do innego opakowania. Na produkcie producent umieścił informacje o działaniu i składnikach aktywnych.
   Płyn ma delikatny, orzeźwiajacy zapach, jest przejrzysty, a po przetarciu nim twarzy nie zostawia lepkiej powłoki. Z demakijażem radzi sobie nieźle, zmywa, oczyszcza, ale przy większej ilości tuszu, trzeba nieco potrzeć i zostawia niewielką pandę.
   Duży plus za brak podrażnienia i wysuszania skóry.
   Według mnie całkiem niezły, chociaż raczej nie jest moim faworytem.

Przy okazji zapraszam do zaglądnięcia na stronę majunto.com
 Znajdziecie tam m.in. eleganckie pościele,poduszki i  lampy

15 komentarzy:

  1. moze keidyś z braku laku poużywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go bardzo polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam, może kiedyś go wypróbuję, bo lubię AA.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go i według mnie też jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie lubię kosmetyków AA :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam na niego chęć ale czytam skrajne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki AA ale tego płynu nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam za sobą nieciekawe doświadczenia z jakimś kosmetykiem AA, ale już nie sięgam po nowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam micelka z Dermedic, do tłustej skóry, ale jak dla mnie bardzo słaby (muszę mocno trzeć mordkę, żeby dobrze oczyścić skórę i pory)... Możę ten z AA sprawdziłby się lepiej?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)