wtorek, 9 czerwca 2015

Luxure Temptation- gdzie ucieka zapach?

   Ostatnio bardzo zaniedbuję bloga, tak wiem. Niestety mam milion rzeczy na głowie i na wszystko nie wystarcza czasu. Oprócz tego w pokoju jest za gorąco, żeby wysiedzieć, do tego dochodzą egzaminy, do których powinnam się już uczyć, a nie ciągle obijać. Dzisiaj byłam w odwiedzinach na mojej przyszłej (oby) uczelni i spodobała mi się jeszcze bardziej. Jednak mili ludzie mają olbrzymi wpływ na samopoczucie. 
 Luxure Temptation
cena/pojemność: 24zł/100ml

Luxure Temptation to kwiatowo - owocowe perfumy dla kobiet. 
Kwiatowa kompozycja, w której silnie wyczuwalne są nuty jaśminu i hiacyntu.

Piramida zapachu:
- Nuta głowy: grejpfrut i pigwa
- Nuta serca: jaśmin i hiacynt
- Nuta podstawowa: piżmo, irys, cedr virginia i żywica bursztynowa


Moja opinia:

    Woda zamknięta w szklanej eleganckiej buteleczce. Nie wiem, dlaczego najbardziej podoba mi się chropowata zatyczka. Design prosty, jedynie nazwa i niewielki kwiat.
   Trudno było mi znaleźć jakiekolwiek informacje na jej temat. Posiada 3 nuty, z czego ja najbardziej wyczuwam tą podstawową. Zapach jest lekki, świeży, idealny na lato. Orzeźwia i nieco ochładza, a jednocześnie ma w sobie coś kuszącego. Jedyny minus jest taki, że ulatnia się w błyskawicznym tempie. Nie wyczuwam go już po 30 minutach.


9 komentarzy:

  1. Ja jej jeszcze nie otworzyłam :) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj szkoda , że się ulatnia zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę takich perfum, które się tak szybko ulatniają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczka fajna, zapach też wydaje się być ok, ale szkoda, że te perfumy są takie nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętaj że niedługo wakacje ;-) Ja też ostatnio zaniedbuje blog :(
    Szkoda, że zapach krótko się utrzymuje, ale czasami przyzwyczajamy się do zapachu i same go nie czujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie mnie zawsze Pan Mysz wącha :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)