czwartek, 11 czerwca 2015

Eveline nawilżająca pomadka nr 485

   Słoneczko, słoneczko <3 taka cudowna pogoda, że dostałam lenia. Wiem, że 6 dni przed egzaminem powinnam siedzieć z nosem w książkach, składnikach aktywnych, wskazaniach, efektach, metodyce itd, ale nic na to nie poradzę, że im bliżej tego dnia, tym bardziej nie mam ochoty czytać, Stres powoli zaczyna robić swoje, bo mam już swoje humorki.  Co oprócz tego? Szykuje się weekend w domku i powoli zaczynam pakować coraz więcej rzeczy i robić ze swojego pokoju prawdziwą graciarnię :)

Eveline, Aqua Platinum

Pomadka ultra - nawilżająca nr 485

cena: ok 9zł

Opis producenta:

Eveline Aqua Platinum to kryjąca pomadka do ust. Głębia koloru, moc nawilżenia. Nadaje piękny i głęboki kolor. Witaminy C i E odżywiają i regenerują usta. Zawiera filtry UV.
Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja pomadki ultra - nawilżającej Eveline Aqua Platinum podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin.
Szminka Eveline Aqua Platinum dostępna jest w 18 odcieniach.
Moja opinia:

   Ostatnio bardzo polubiłam wszelkie pomadki i szminki, a zwłaszcza te nawilżające. Eveline stworzyła pomadkę idealną na lato. Po pierwsze, aż 18 kolorów, po drugie ładne krycie. Kolejną zaletą jest nawilżenie, pomadka nie tylko cudownie wygląda na ustach, ale dodatkowo je nawilża. Nie ma efektu podkreślenia suchych skórek, czy zbierania się w załamaniach. Dodatkowo zawiera filtry UV, co jets bardzo ważne nie tylko latem. Usta również narażone są na działanie promieniowania słonecznego. 
   Mój kolorek 485 jest delikatnie różowy, bardzo delikatny,a jednak widoczny na ustach, Kolor jest na tyle neutralny, że pasuje chyba wszystkim. Sama lubię jej używać na co dzień :)


Kilka zdjęć na ustach. Przepraszam za jakość.
 
Znacie? Jakie kolorki z tej serii polecacie?:)

17 komentarzy:

  1. Ja wolę matowe pomadki, jak już chce błysku to sięgam po błyszczyk; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor łądny ale jakoś nie po drodze mi z nimi ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię pomadki z Eveline, jednak ten kolor jest dla mnie zbyt blady.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mam z ich firmy ale mam poodbne kolory z innych firm :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dwa kolorki z tej serii: 440 i 422 :) Podoba mi się ich "mokre" wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo kiepskie jakościowo są te szminki :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam ale też ostatnio bardzo polubiłam szminki toteż chętnie ją wypróbuję :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę na kolorek wchodzący w odcień brzoskwiniowy :)

    Zapraszam do mnie :) : http://forliveop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na lato będę próbowała się przełamać i będę malowała usta, może nie zawsze, ale raz na jakiś czas ;) . Produkt zachęcający, ładny kolor, taki jaki lubię. Wielki plus za nawilżenie. Ja jakiś czas temu po stosowaniu jednej z pomadek strasznie wysuszyłam sobie usta.

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 w 1 - pomadka i filtr UV. Wielki plus dla Eveline

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny kolor, chętnie bym ją kupiła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)