środa, 17 czerwca 2015

Arganowo-keratynowa odżywka od Eveline

    Przepraszam za nieobecność. Stres wziął górę i przez ostatnie dni nie mogłam się na niczym skupić. Uwierzcie, że matura i prawko w tej chwili wydawały mi się banalne. Nawet wtedy się tak nie stresowałam, jak teraz. Moje zachowanie było co najmniej dziwne, raz się śmiałam a za chwilę płacz z byle powodu. Na szczęście mój cudowny chłopak wytrzymał ze mną, i oby wytrzymał do kolejnego egzaminu, bo moje humorki są zabójcze. Całe szczęście, że już po praktycznym, teraz tylko teoria i wakacje.
   W tym roku najprawdopodobniej siedzę w domku z sis, robię malowanie i urządzam swój pokój u babci. W przyszłym tygodniu złożyć dokumenty na studia, już wszystko gotowe, jeszcze tylko zdj :)
Za dużo się ostatnio działo, żeby nadrobić zaległości, niedługo zacznę normalnie pisać :)


Eveline
Arganowa odżywka 8w1
cena/pojemność: ok 20zł/200ml

Opis producenta:

Moja opinia:

    Odżywka zamknięta w miękkiej tubce z zatrzaskiem. Łatwo się z niej wyciska, na opakowaniu producent umieścił informacje  produkcie, składnikach i efektach. Wszystko rozpisane bardzo przejrzyście.
   Odżywka jest dość gęsta, biaława a jej zapach z każdym otwarciem słabnie. W tej chwili w zasadzie podczas nakładania nawet go nie czuję. Odżywkę stosuję, nakładając od ucha do końców. Zostawiam na chwilę i zmywam. Jej działanie jest średnie, moje włosy jedynie dobrze się rozczesują. Nie zostały w żaden sposób nawilżone, czy odbudowane, a zapewnienie o maksymalnej objętości to niestety jakiś żart.
 
  Używam jej, co prawda, bo głównie zależy mi na tym rozczesywaniu, ale jeżeli ktoś liczy na spektakularne efekty to niestety będzie zawiedziony.

Gabi K;*

19 komentarzy:

  1. U mnie się nie sprawdziła, przetłuszcza włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ją nawet lubię :D ale faktycznie objętości nie daje

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam, jakoś nie zachęca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm mam mieszane uczucia co do niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już przyzwyczaiłam swoje włosy do kallosa i nie będę im fundować innych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę tą odżywkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam ją ale skład mi nieco nie odpowiadał; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Maskę z tej serię bardzo lubię, a do odżywki nie jestem przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie zapach utrzymuje się bardzo długo, jest intensywny, czasem aż za bardzo. Stosuje ją gdy nie mam czasu na coś innego, daje szybki efekt,ułatwia rozczesywanie i podatność na stylizację, niestety moje włosy szybciej się po niej przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ja, ale jeszcze nie używalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może na moich suchych włosach by się sprawdziła? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja do rozczesywania używam olejku z AVON'u, a do nawilżenia i dodania objętości szamponu z AVON'u. Od jakiegoś czasu produkty do włosów z AVON'u mnie "powaliły" :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink.com? To dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię tej odżywki, poza ładnym zapachem nie zrobiła w sumie nic, a szkoda bo ma świetne opakowanie.



    Jeśli masz chwilę czasu to zapraszam do mnie, dodałam pierwszy post i chciałabym przeczytać jakieś opinie, z góry dzięki:)
    http://mademoisallice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam ją kupić, ale w ostatniej chwili się rozmyśliłam bo nie przemawia do mnie ;) Coraz częściej słyszę złe opinie o Eveline :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam maskę z tej serii, trochę obciążała mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam tej odżywki, ciekawa jestem czy nie przetłuszczałaby mi włosów..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)