czwartek, 7 maja 2015

Serum do twarzy i dłoni z olejkiem z konopii

    Wczoraj miałam okazję zrobić Nastce kolczyki, krzyku było mnóstwo, płaczu jeszcze więcej. W końcu po długim czasie wstała z fotela z jednym kolczyki i już miała z nim wychodzić. Na szczęście sytuacja została opanowana i młoda dama dała sobie przekłuć drugie ucho :) Po ok 15 minutach stwierdziła, że wygląda ślicznie i wcale tak bardzo nie bolało:) A dzisiaj na pracowni mam gościa- Asię, którą będę mogła troszkę pomaltretować:* 

INDIA 

SERUM DO TWARZY I DŁONI Z OLEJEM Z KONOPI

 cena/pojemność: 20zł/50ml

Opis producenta:

Moja opinia:

   Krem znajdował się początkowo w kartoniku, na którym producent umieścił informacje na temat działania i składu. Samo opakowanie ciekawe, bo od razu mówi o tym, co mamy w składzie- konopie. Ale nie, nie jest to produkt to użytku 'wewnętrznego'. Sama tubka bardzo giętka, więc nie będzie problemu z wydobyciem resztek, co może nadejść w każdej chwili.
   Krem ma biały kolor i delikatną konsystencję. Pachnie ładnie, nieco ziołowo (nie wiem, jak pachną konopie, więc nie powiem wam, czy to ten zapach:P). Dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Ma wszechstronne działanie, dlatego używałam go od stóp do głów-dosłownie. Przeważnie na twarz, kiedy miałam przesuszone miejsca. Już po 2-3 użyciach skóra była wyraźnie nawilżona. Krem nadaje się zarówno do stosowania na noc, jak i w dzień po makijaż.
   Dobrze nawilża również skórę dłoni, chociaż tutaj efekt nie był piorunujący, a uczucie nawilżenia nie trwa długo. Podobnie jest przy stopach.
   Kremu używałam też na ciało- łokcie, kolana, czasami całe ramiona i tutaj radził sobie nieźle, chociaż i tak uważam, że najlepiej sprawdza się na twarzy :)
Znacie firmę? Kojarzycie kosmetyki z olejem z konopii?

8 komentarzy:

  1. Okazuje się, że jednak konopie nie są takie złe :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe to serum nie powiem :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię olej konopny w kosmetykach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero niedawno dowiedziałam się, że jest używany w kosmetykach

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej konopny jest świetny dla osób z problemami skórnymi, łuszczycą, skórą atopową. To serum zdecydowanie mam ochotę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)