sobota, 2 maja 2015

Rozdanie z okazji 540 obserwatorów

  Już kilka dni temu na fb wspominałam o tej niespodziance. Mój blog ma już 540 publicznych obserwatorów, za co bardzo Wam dziękuję. Wiem, że w porównaniu do innych dziewczyn blogujących mniej więcej tyle samo czasu jest to może niewiele, ale i tak się cieszę. Sama zapracowałam na taką liczbę i jest to mały sukces. Tyle prywaty, przejdźmy do rzeczy.

Rozdanie, które mam dla Was wymaga jedynie publicznej obserwacji bloga, podania maila oraz odpowiedzi na pytanie. Dodatkowo możecie polubić fanpage <tutaj>, dodać baner na blogu, informację na fb. Za każdą taką aktywność +1los
Nie, nie będę Was sprawdzać. To pytanie ma na celu pomóc mi w doborze odpowiedniej nagrody na kolejne tego typu konkursy. Chciałabym, żeby każda/y z Was napisał mi, jaka nagroda sprawiłaby jej radość. Możecie pisać o wszystkim i w nieograniczonej ilości. Zakładam jednak, że będą to kosmetyki, akcesoria:)

Rozdanie potrwa od 2 -23.05.2015r.

A co można wygrać? Niespodzianka. Zdradzę Wam, że w paczce znajdziecie zarówno kolorówkę, jak i kosmetyki pielęgnacyjne. Są to produkty nowe, nieużywane m.in. Ziaja, Eveline, Bell, Avon, Paese i kilka innych :)

Paczka jest całkiem liczna i mam nadzieję, że Wam się spodoba:)

(baner)


23 komentarze:

  1. Link do fb nie działa, gdzie jest napis "Dodatkowo możecie polubić fanpage , dodać baner na blogu," :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Formularz wypełniony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszło :) Trzymam za siebie kciukasy,ponieważ uwielbiam niespodzianki :) A jako blogerka dodatkowo nutka ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszenie wysłane ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszenie wysłane :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam niespodzianki :) Zgłoszenie wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszenie poszło, może będę miała szczęście na imieniny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłane :) Uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udziału nie biorę, ale zamieszczam informację: http://mylittleworldbloger.blogspot.com/2015/05/rozdanie-z-okazji-540-obserwatorow-do.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)