niedziela, 3 maja 2015

Niedziela z Yankee Candle-Tarte Tatin


Yankee Candle- Tarte Tatin 
 
 dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią.
Moja opinia:
   Już sam wosk pachnie bardzo intensywnie i słodko, a po zapaleniu aromat jeszcze zyskuje na intensywności. Staje się wręcz przesłodki, nieco mdły i duszący. Pachnie jak jabłecznik z kruszonką, do którego ktoś wsypał zbyt dużą ilość cynamonu i wanilii. Niestety jabłko zostało zepchnięte na drugi plan. W tej tarcie królują przyprawy. Byłam ciekawa tego połączenia, bo zapach ciasta dobrze mi się kojarzy, niestety nieco się zawiodłam.

12 komentarzy:

  1. Nie miałam go nigdy ale chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie oszalałam na punkcie YC :)

      Usuń
  2. nie miałam jeszcze tego zapachu ;) z ciekawości bym go powąchała

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zapach mdły i duszący, to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam tego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go kupić, ale jeszcze się zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię zapachu wanilli, więc pewnie bym ją wyczuła i wyrzuciła wosk do śmieci ;/
    ________________________________________
    Obserwuję Twojego bloga, jest bardzo ciekawy :)
    Zapraszam do mnie :) http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w nim nie czuję żadnych przypraw, jedynie prawdziwą woń ciasta z jabłkami :) obecnie to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba by mi się nie spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mdłe zapachy nie są dla mnie :) lubię te posty, bo przynajmniej wiem, że się nie rozczaruję przy zakupie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)