niedziela, 17 maja 2015

Niedziela z Yankee Candle- Oud Oasis

Wczorajsze spotkanie w Sanoku bardzo udane, kameralne grono, ze wszystkim mogłam porozmawiać, świetnie. A dzisiaj zapraszam na zapach.

Yankee Candle-  Oud Oasis 
 
 dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Wyczuwalne aromaty: egzotyczne kadziło, uwodzące swą bogatą i głęboką nutą zapachową, pozwalające wprawić się w relaksacyjny nastrój.

Moja opinia:

Zapach, który od razu skojarzyłam ze słodką bułeczką w rodzynkami. Pachnie dosłownie, jak przy wejściu do cukierni. Wprost nie można mu się mu oprzeć… Miałam wrażenie, jakby za drzwiami ktoś piekł rogaliki i inne drożdżówki. Ale tylko przez chwilę. Kiedy kominek paliłam dłużej zapach stawał się nieco męczący i zbyt słodki. Dlatego polecam palić niewielką ilość przez krótki czasJ

7 komentarzy:

  1. Myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na ten zapach się nie skusiłam, z tej limitki wzięłam tylko wosk o zapachu olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich zapachów :/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten wosk i rzeczywiście ma w sobie sporo słodyczy, lubię Oud Oasis

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem zakochana w tym zapachu :D nawet zrobiłam zapas ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)