niedziela, 31 maja 2015

Niedziela z Yankee Candle- Lavender

Weekend dobiega końca, jeszcze tylko kilka godzin i wracam. Lubię weekendy u babci, przynajmniej mam czas ogarnąć to, co zaplanowałam :) Jestem z siebie dumna, bo przerobiłam podręcznik i przeczytałam dobre x stron książki, która wciąga :)


Yankee Candle- Lavender
 
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>
Wyczuwalne aromaty: lawenda.


Moja opinia:

   Wosk idealny dla wielbicieli lawendy. Czuć ją mocno, wyraźnie i aż mdło. Nie jestem jej wielką fanką, dlatego ten zapach był dla mnie prawie torturą. Może w połączeniu z inną nutą zapachową byłabym w stanie go wytrzymać, ale sama lawenda to dla mnie horror. Zapach na moje nieszczęście utrzymuje się dość długo, ale z czasem słabnie. Zapaliłam go tylko raz i to nawet nie do końca, bo nie dałam rady go przetrawić. No cóż, jak widać z lawendą się nie polubiłam.

5 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam zapach lawendy, często się przy nim relaksuje:* Szkoda ze Ci sie Kochana nie spodobał: *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam zapach lawendy, często się przy nim relaksuje:* Szkoda ze Ci sie Kochana nie spodobał: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię lawendę, jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził ten zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, nie... Nie cierpię zapachu lawendy, choć przyznaję, że wizualnie jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielbicielką lawendy nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)