czwartek, 28 maja 2015

Naturalne natłuszczanie ciała z Nacomi

Nacomi
Naturalny balsam do ciała z masłem shea i olejem arganowym
Róża i Jogurt
 
 cena/pojemność: 17zł/100g



Moja opinia:

   Masełko w małym słoiczku z elegancką etykietką. Wewnątrz plastik zabezpieczający, a pod nim równiutka warstwa produkty, więc mam pewność, że nikt przede mną nie wkładał tam paluchów. Masełko ma bardzo gęstą, zbitą konsystencję. W dotyku nieco chropowate i bardzo tłuste. Z rozsmarowaniem miałam problem, bo jest dość tępe i sztywne, żeby posmarować ciało zużywałam sporą ilość. Kolejny minus to pozostawianie bardzo tłustej powłoki na skórze, dosłownie, jak przy maśle spożywczym. Ten film pozostawał przez dobre 2-3h na skórze.
   Ale przejdźmy do plusów! Zapach- cudowny, kwiatowy, dość intensywny, ale nie przykry. Nie lubię zbyt mocno różanych zapachów, ale ten jest na tyle naturalny, że przypadł mi do gustu, a wręcz spodobał się. A jak działa? Nawilża i odżywia skórę. I nie jest to krótkotrwały efekt. Już po kilku użyciach skóra była wyraźnie przyjemniejsza w dotyku, bardziej miękka i napięta.
   Masełka używałam jedynie na noc, bo rano nie dałabym rady się ubrać przez przetłuszczeni. Mimo tych kilku minusów przypadło mi do gustuJ


10 komentarzy:

  1. Ja chyba jednak się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie zachęca do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konsystencja wygląda ciekawie, ale zapach mnie przeraża:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro zapach różany to odpada. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam o jakimś innym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wolę kosmetyki, które szybko się wchłaniają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zdania, że czasem warto się poświęcić (czyt. mieć tłusty film) jeżeli kosmetyk dobrze działa :) mam z tej samej firmy czarne mydło i mimo, że śmierdzi jak cholera cierpię i wytrzymuję z nim na twarzy 10 min bo czyni cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tłustą warstwę na skórze, ale 2 czy 3 godziny to już przesada.

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie byłoby idealne <3 w szczególności na noc :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)