piątek, 15 maja 2015

Majówka blogerska 9.05. relacja cz.2

Przepraszam, że dopiero teraz pokazuję Wam prezenty, ale niestety internetu nadal brak. Nie przeszkadza mi to bardzo, bo mam przynajmniej czas na czytanie notatek, ale małe utrudnienia w pisaniu postów się pojawiają,

Na początek pamiątka od organizatorek- bardzo fajny element:)
Od Asi woski<3 
 
Wylicytowanie na aukcji:
 
Sponsorzy aukcji: Femebelle


Od pań z Quick Nail Baru rabat -20% na wybraną usługę
Quick Nails Bar

Mariza 
Mio Plazanet Cosmetics

Wispol
Onyx
 Sekret urody

Spa & Fit
     FB 
The Secret Soap
Equlibra

Kobieta Pisze i Mama na diecie
Lagenko
Shefoot
Vitoman
Lambre
Bee Yes
Love me green
   FB
Ekobieca
 
Carmex
Premiumusa
Jubileo


 
Dziękuję sponsorom za upominki, a Karolinie i Asi za wkład włożony w organizację spootkania:)

12 komentarzy:

  1. Teraz testuj Słodziaku! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Same skarby! I mój ulubiony CC cream od Sensique :)"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudowności! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości! Najbardziej wpadła mi w oko paczuszka Spa & Fit.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych kulek z Marizy, ostatnio kupiłam w Avonie podobne i nawet dają radę. :) Ten fixer z Kobo słyszałam, że bardzo dobry jest. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak mi siostra ich nie zwinie to pewnie o nich napiszę:)

      Usuń
  6. Fajne podarki. Udanego testowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)