wtorek, 21 kwietnia 2015

Sensique, Strong & Trendy Nails 174

Hej, wreszcie rano słoneczko :) Wstawać się nie chce, ale mam do zrobienia kilka rzeczy. Wrzucam post i zaczynam wreszcie zabierać się za czytanie prezentacji.

Sensique, Strong & Trendy Nails 

Lakier do paznokci z formułą tefpoly nr 174

 
cena/pojemność: 6zł/8ml


Moja opinia:
   Jakiś czas temu miałam 'fazę' na brązy, beże i czerwienie i to chyba z tego okresu są jeszcze zdjęcia.
W związku z tym, że przy moim milionowym moczeniu rąk i dziesiętnym dezynfekowaniu ich, lakiery na paznokciach u rak wytrzymują najdłużej 2 dni, efekt będzie na stopach.
   Lakier kryje bardzo dobrze, bo już 2 warstwy zupełnie pokrywają płytkę, nie smużą i wysychają dość szybko. Na paznokciach u dłoni wytrzymał 2-3 dni, po czym zaczął niestety odpryskiwać.
  
A tak prezentuje się na stopkach po ponad tygodniu.



21 komentarzy:

  1. Lubię takie kolorki, ale na wiosnę staram się ich unikać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosną zdecydowanie polecam żywe kolory:)

      Usuń
  2. piękny kolorek ja u stóp mam jeszcze nie pomalowane ehhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz mam hybrydkę, więc spokój na jakiś czas z malowaniem :)

      Usuń
  3. Nie pomyślałabym, że jest aż tak wytrzymały!
    JA ostatnio testowałam Sally Hansen Miracle GEL - bardzo dobre lakiery, ale niestety drogie.

    Pozdrawiam,
    JUSTEST

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, ale w Sally Hansen warto zainwestować

      Usuń
  4. Fajny kolor. Ja ostatnio zaobserwowałam, że lakier na paznokciach stopowych trzyma mi się zawsze dłużej niż nad łoniach. Chyba zacznę zmywać stopami :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i z tej właśnie przyczyny, że stopy moczymy rzadziej, są mniej narażone na wszelkie stuknięcia, zadrapania i przeważnie chronione przez skarpety i buty. Z tym zmywaniem- spóbuj, daj znać jak poszło:P

      Usuń
  5. Lubie te lakiery :) tanie i dobre

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja nie przepadam za brązem niestety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem u ciebie królują pudrowe:)

      Usuń
  7. Troszkę nie lubię takich kolorków. Ale w ostateczności może być :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwa lakiery z tej firmy i rzeczywiście tylko dwa dni się trzymają na rękach :)

    I am Journalist

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to widzę nie ma, czym się przejmować

      Usuń
  9. wow krótko trochę... ale kolor mi sie podoba ;) Fajny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te lakiery,ale jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor, choć osobiście stosuję jaśniejsze i bardziej żywe barwy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)