niedziela, 5 kwietnia 2015

Niedziela z Yankee Candle- WAIKIKI MELON

Życzę wszystkim Wesołych Świąt:)
Dzisiejszy dzień w pełni spędzony z rodzinką. My już po świątecznym śniadanku i obiedzie, teraz czekamy na rodzinny zjazd :) Tyle prywaty, miłego dnia.


 Yankee Candle- WAIKIKI MELON
 
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:
Waikiki – czyli doskonale egzotyczna, wymarzona, w idealny sposób rajska plaża – to najważniejszy punkt odległego Honolulu. To w tym miejscu koncentruje się życie miasta znanego z serdeczności jego mieszkańców, pokazów na których obejrzeć można spektakularne tańce i sztuczki wykonywane z żywym ogniem. Waikiki to też piękne, tańczące w rytm hula dziewczyny i kolory egzotycznych kwiatów zamienianych w zawieszane na szyjach turystów wieńce. To wszystko – cały ten wyjątkowy i bardzo wakacyjny klimat – kondensuje się w wosku Waikiki Melon, czyli w kompozycji sprawnie łączącej w sobie aromat dojrzałego i słodkiego melona skropionego dla kurażu odrobiną soku ze słonecznej, orzeźwiającej pomarańczy.


Moja opinia:

    Bardzo ładny, owocowy zapach. Wyczuwalny sam melon, dość mocny, ale niezbyt ostry, ani słodki. Nie czułam jednak pomarańczy wcale. Nie określiłabym tego wosku jako mega egzotycznego, ale przypadł mi do gustu.

18 komentarzy:

  1. Zapach melonka może być całkiem przyjemny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest całkiem niezły:)

      Usuń
    2. Jak większość owocowych zapachów :)

      Usuń
  2. Uwielbiam te woski! Uważam, że pachną intensywniej niż świece :)
    Tego nie wąchałam, ale muszę to zrobić jak będę w moim sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zapach bardzo lubię :-) szkoda że to u nas wycofali. Nabyłam duża świece ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wielki plus juz za sama nazwe ;D waikiki :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już dawno i całkiem o nim zapomniałam. Zbliżają się ciepłe dni i muszę do niego wrócić bo był świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę zapachy kwiatowe od owocowych

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjemny jest, lecz u mnie słabo wyczuwalny. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten wosk i w ogóle nie wyczuwałam w nim melona, był sztuczny, nie w moim guście. Co nos to opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. znam ten zapach :D jak dla mnie też był dość przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)