niedziela, 12 kwietnia 2015

Niedziela z Yankee Candle-Pink Dragon Fruit

 Yankee Candle-Pink Dragon Fruit
 
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:
Pitaja zakwita tylko w nocy. W dzień natomiast – kusi aromatem oryginalnych, żywo różowych owoców. To właśnie one – truskawkowe gruszki – zebrane zostały na meksykańskich wakacjach, doskonale spreparowane i zamienione w sporą ilość wonnych olejków. Esencja wprost z serca smoczego owocu trafiła następnie do wnętrza wosku – aromatycznego, słodkiego, egzotycznego. Pink Dragon Fruit to zapachowy monochromatyzm w najlepszym wydaniu – długo wyczekiwana randka z meksykańską królową nocy, pachnąca aromatem truskawkowej gruszki i czarująca minimalistyczną formą zaklętą w różowym wosku.

Moja opinia:

    Bardzo słodki, landrynkowy zapach. Przyjemny i dość mocno aromatyczny. Podoba mi się fakt, że nie ulatnia się bezpośrednio po zgaszeniu kominka, ale jeszcze przez jakiś czas można go w pokoju wyczuć.

8 komentarzy:

  1. Oj czuję, że ten zapach mi się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być fajny, jak widać jeszcze wiele nieodkrytych zapachów przede mną. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 3 sztuki, zapach jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi jakoś nie szczególnie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak myślałam, że będzie miał bardzo słodki zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm ciekawe, czy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham słodkie, landrynkowe, owocowe zapachy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)