niedziela, 26 kwietnia 2015

Niedziela z Yankee Candle- Mango Peach Salsa

Znowu słoneczko, ale dzisiaj kilka godzin muszę spędzić w pokoju i ponadrabiać zaległości:) Oby się udało:)

 Yankee Candle-  Mango Peach Salsa
 
dostępny na stronie Goodies.pl
pozostałe produktu YC dostępne <<tu>>

Opis producenta:

Splątane w tanecznym uścisku i poruszające się w rytm salsy owoce tworzą wokół siebie nastrój cudownej, letniej egzotyki. Salsa sporządzona z dojrzałych cytrusów, soczystego mango, uwodzącej słodkim nektarem brzoskwini to prawdziwy, tropikalny koktajl, dla równowagi doprawiony szczyptą różowego pieprzu i pobudzającego imbiru. Owocowy taniec, owocowy shake, owocowa przygoda przeżywana na rajskiej plaży. Po prostu – doskonale skomponowany, pięknie pachnący, w pełni naturalny wosk Mango Peach Salsa, który zaprasza do tańca, karmi ciało i uwodzi zmysły obietnicą egzotycznych wakacji.
 Moja opinia:

   Zapach mimo, że mało intensywny przypadł mi do gustu. Mieszanka mango, brzoskwini i różowego pieprzu jest nieco tropikalna, a jednocześnie słodka. Wosk idealny na ciepły wieczór, orzeźwia, a jednocześnie otula słodyczą. Kojarzy mi się z owocowymi sokami ze świeżo wyciśniętych owoców.

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja widziałam podobne na Allegro :)

      Usuń
    2. kominek to akurat prezent urodzinowy, ale wiem, że był kupowany w Biedronce chyba 2 lata temu:)

      Usuń
  2. Zgadzam się z tym, że zapach jest mało intensywny lecz pachnie bardzo przyjemnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie Lubię mocno intensywnych zapachów, więc myślę że u mnie by się sprawdził: *

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie Lubię mocno intensywnych zapachów, więc myślę że u mnie by się sprawdził: *

    OdpowiedzUsuń
  5. mmmmm tego nie miałam, ale zapowiada się jako fajny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm kocham go ;) właśnie muszę zapalić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go w swoich zapasach i czeka na ciepłe dni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż jestem ciekawa, czy znowu sie nie zgramy z zapachami:P

      Usuń
  9. Nie lubię intensywnych zapachów, myślę że ten mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)