piątek, 17 kwietnia 2015

Maska regeneracyjna Love2mix

   Pozdrowienia z technologii informatycznej:)) Tak, kocham te zajęcia. A zaraz zaliczenie z angielskiego... Trzymac kciuiki:)


Love2MIX Organic

 Maska regeneracyjna do włosów zniszczonych z efektem laminowania

 `Mango i awokado`

cena/pojemność: 27zł/200ml

Opis producenta:


Moja opinia:

   Maskę wygrałam już bardzo dawno temu w rozdaniu u Patrcyji. Miałam wielką ochotę od razu jej używać, bo był to akurat czas, kiedy na blogach był wielki bum na Love2mix. Na szczęście (i nieszczęście) miałam otworzone kilka opakowań i musiałam się powstrzymać.
   Maska w czarnej tubie, jak widać po pierwszym zdjęciu obrazek i tekst się łatwo ścierają. Zamykana na klik z tyłu papierowa etykietka po polsku, która w kontakcie z woda spłynęła po kilka użyciach.
  
   Maska jest dość gęsta, kremowa i pachnie cudownie- słodko, orzeźwiająco. Szkoda tylko, że zapach utrzymuje się do momentu spłukania.Producent zaleca zmyć maskę po 1-2 minutach. Robiłam tak często, ale przeważnie trzymałam ją ok 20-30min i pozwalałam zadziałać.
   Po wysuszeniu zauważałam, że przede wszystkim włosy nie puszą się tak bardzo, ale i nie są oklapnięte. W dotyku były gładsze i nie było problemu z rozczesywaniem. Nie zauważyłam jednak spektakularnej odbudowy, czy ochrony przed zniszczeniem. mimo to efekt, jaki daje przypadł mi do gustu.
Polecacie Love2mix? Jakieś produktu warte szczególnej uwagi?:)

12 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze żadnego produktu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad nimi, ale mam za duże zapasy masek do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam kupić tę maskę, ale po tym jak ogrom moich masek sięgnie dna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nawet tej marki nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem Twouim 539 obserwatorem jeśli mnie odwiedzisz i zaobserwujesz Ty bedziesz moim 539 :) haha ale wymiana co Ty na to ??

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wszystkie produkty do włosów z efektem laminowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś używałam ich szamponu ale nie porwał mnie, dlatego mam pewien dystans to produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już widziałam gdzieś tę maskę i muszę stwierdzić, że opakowanie przyciągnęło moją uwagę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)