środa, 1 kwietnia 2015

Leniwa niedziela w Świecie Książki

    W czasie, kiedy Wy czytacie post, ja pewnie jestem już w drodze do babci. A dopiero było Boże Narodzenie. Mam nadzieję, że mimo zapowiadanego śniegu zrobi się chociaż na chwilę ciepło. Przeraża mnie fakt, że te święta spędzę ubrana w ciepłe swetry;/

A dzisiaj nieco mniej kosmetyczny post.
Mimo nauki, ostatnią niedzielę przynajmniej częściowo spędziłam z książką 'Klub porcelanowej filiżanki'. 
  Razem z książką z serii "Leniwa niedziela" Wydawnictwa Świat Książki na spotkaniu blogerek w Dębicy dostałam też kalendarzyk i cudowny kubek, który od razu stal się jednym z ulubionych.

"Leniwa Niedziela - to taki dzień, kiedy wreszcie masz czas na lekturę. Ale leniwą niedzielę możesz mieć każdego dnia! Pod taką nazwą Świat Książki rozpoczął wydawanie nowej serii powieści, które – zaręczamy – pochłoną Cię bez reszty i na długo zapadną Ci w pamięć. Współczesne powieści obyczajowe z logo serii „Leniwa Niedziela” przeznaczone są dla kobiet, które od literatury oczekują czegoś więcej niż tylko chwilowej rozrywki. Opisują niebanalne historie, niełatwe wybory, rodzinne sekrety, a nierzadko wielkie dramaty. Pięknie napisane, chwytające za gardło, przepełnione emocjami opowieści zawsze zwracają uwagę problem, z którym pewnego dnia może w życiu spotkać się każdy."
 
  Seria składa się z kilku naprawdę ciekawych książek, więc zadowoli każdego czytelnika. Sama mam zamiar przeczytać kilka z nich(oby mi czasu nie brakło). 
O czym jest moja książka?
   Z pewnością nie przeczytam jej w ciągu dwóch dni z różnych przyczyn, dla których do tej pory przeczytałam jedynie 30 stron, ale na pewno zabieram ją na święta, bo już po tych kilku rozdziałach widzę, że warto będzie. A do tego po przeczytaniu 'streszczenia' na okładce moja ciocia już czeka w kolejce.
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do czytania. A teraz kilka zdjęć mojego cudnego kubeczka. W domu już został wprowadzony zakaz używania go przez inne osoby i nakaz strzeżenia go przed przypadkowym stłuczeniem :)



12 komentarzy:

  1. A wiesz, że mi się ostatnio marzy wziąć książkę do ręki. Niestety brak czasu mi to uniemożliwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam to samo, tyle fajnych książek tylko czasu brak :(

      Usuń
  2. Ten kubek jest faktycznie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kubeczek jest jednym z ulubionych :) też się muszę zabrać za recenzję tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też- w domku to mój drugi ulubiony :)

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że w Święta znajdę odrobinę czasu nie tylko dla rodziny, ale też żeby trochę posiedzieć na świeżym powietrzu z książką w dłoni. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym marzę.. miałam tyle czytać a tu nic... przygotowania pochłonęły mnie na dobre.:( może jutro?;>

      Usuń
  5. Wygląda ciekawie, ale ja bym ją tak szybko nie przeczytała, czasu nie mam. Co nie oznacza, że nie czytam :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię takich kobiecych czytadeł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Staram się odpowiadać na większość z nich:)